1. Drupal-reseller Member

Drupal installatie / hosting

Topic geplaatst op: 12-05-2014 om 20:40

Hallo,

ik krijg mijn drupal websites niet eenvoudig aanpassen, steeds valt server weg + installatron updates werkt meestal ook niet.

Zijn er hier mensen waarbij Drupal wel goed werkt in een Reseller hostingaccount?

2. JanJ Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2014 om 17:35

Heb diverse Drupal sites draaien waar ik (meestal) geen problemen mee heb.
    Update vaak wel eerst modules voordat ik via installatron de versie update.
    En updates alleen doen als je voldoende tijd beschikbaar hebt eventuele problemen op te kunnen lossen. Niet snel module updaten (zonder dat je tijd hebt eventueel een backup terug te zetten) en dan ontdekken dat er een Drupal probleem is. (Waar Versio natuurlijk ook niets aan kan doen!)

Wat bedoel je met niet eenvoudig aanpassen? Content toevoegen of echt modules/themes installeren. NB Let wel even op je Drupal instellingen voor de cache!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Drupal-reseller Member
    Reactie geplaatst op: 16-05-2014 om 09:14

@ Janj

Bedankt voor de info.

Terwijl mijn site online staat aanpassingen doe content, daarna wil ik opslaan waarbij ik deze paar keer opnieuw moet proberen opslaan of refreshen.

Welja update problemen, ik zal voortaan meer op letten om eerst alle modules bij te werken, wie weet scheelt dit 50% van de problemen.

4. JanJ Member
    Reactie geplaatst op: 19-05-2014 om 21:21

Nog een paar kleine tips:
    Als je erg lang op een pagina aan het editen bent soms even tussendoor opslaan (nog niet gepublished) om te voorkomen dat je last van timeouts krijgt.
    Of nog beter de tekst goed ofline voorbereiden en er in plakken vanuit notepad (of notepad** .)
    Let ook op de cache instellingen zowel de cache van Drupal zelf als de cache van je browser.