1. Melissa Brouwer Member

M.

Topic geplaatst op: 08-05-2014 om 12:40

Hallo,

ik ben bezig om een nieuw bedrijf op te starten en heb daarvoor natuurlijk een website nodig.

ik heb veel goede recensies gelezen over versio. helaas kom ik er niet echt uit. ik heb een domeinnaam en een starter hosting pakket. ook heb ik directadmin al weten te vinden. 

kunnen jullie mij vertellen of er misschien een duidelijke nederlandse handleiding op internet staat waar beginners iets aan hebben?

2. André Member
    Reactie geplaatst op: 09-05-2014 om 06:29

Hallo Melissa,

Neem even contact op via info@webcombinatie.eu zal ik je wel een beetje op weg helpen.

Groet André

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2014 om 12:57

Je durft wel André. Als ik je website opzoek, doe je zelf aan hosting en het maken van websites.

4. André Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2014 om 15:56

Hallo Mellisa,
    Klopt helemaal, 9 van de 10 mensen die actief zijn op dit forum zijn namelijk professionals. Dit kunnen mensen zijn die zelf een bedrijf hebben ofwel de mensen van versio zelf. De meeste van deze mensen zijn hier actief om onze "con-collegae" een beetje op weg te helpen.

Je stelt een normale vraag in het topic "DirectAdmin" en je krijgt een antwoord die je op weg zou kunnen helpen, ik zie verder niet in wat dit met het hebben van een bedrijf te maken heeft.

Ik stel voor dat je in google intypt: "nederlandse uitleg directadmin"

Wat voor soort bedrijf ga je eigenlijk starten?
    Groet André

5. André Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2014 om 15:57

Excuus, laatste bericht was gericht aan Angela en niet Melissa!