1. Taco Vos Member

Mails komen niet aan.

Topic geplaatst op: 28-04-2014 om 15:15

Ik heb sinds kort een eigen domein met e-mail account. Alles wat ik verstuur vanaf mijn nieuwe adres komt keurig aan. Maar andersom niet. Als ik vanaf mijn hotmail account of ander account een mail naar mijn nieuwe account verstuur komt die mail niet aan. Heeft iemand een suggestie hoe dat kan?

grt Taco

2. Dieter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 02-05-2014 om 16:49

Staan je dns records wel allemaal goed ingesteld? de smtp, pop en imap servers?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 02-05-2014 om 20:52

Controleer inderdaad of je DNS goed ingesteld staat, als je nameservers gebruikt op je domein zal dit automatisch goed staan in directadmin. 

4. Taco Vos Member
    Reactie geplaatst op: 03-05-2014 om 10:42

Het probleem is opgelost. Met dank voor jullie reacties en de helpdesk. De oorzaak was redelijk banaal; als je een nieuw mailadres aanmaakt is de standaard mailbox niet groter dan 50MB. Daar ga je snel overheen als je, zoals ik, veel foto's verstuurd.

Grt Taco

5. Constance Krouwel Member
    Reactie geplaatst op: 03-05-2014 om 11:13

Ik heb hier hetzelfde probleem...

Kan geen mails ontvangen..... als ik me zelf een test stuur ontvang ik hem niet terug.. als ik via mijn hotmail iets verstuur krijg ik hem terug met de melding dat de mailbox vol is...

Dus klanten kunnen mij ook niet mailen.. GGGGRRRRRRR

6. Vera Gubbels Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2015 om 23:08

Ploseling zijn al mijn emails weg
    geen emails meer ontvangen
    Wat nu?

7. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-10-2015 om 23:19

U kunt dan via directadmin onder pagina "download backups" een back-up terughalen tot maximaal 7 dagen terug en herstellen met de volgende stappenplan.

Hierbij stuur ik u een stappenplan voor het restoren van een backup.

1. Download de backup file, via uw directadmin onder "download backups".
    2. Pak/open deze uit met het programma www.winrar.nl
    3. Vind uw "imap" map in de backup en blader naar de map uw domeinnaam en daarna naar de map van uw mailbox, gebruikt u bijvoorbeeld info@domein.nl dan gaat het hier om map "info".
    4. Vervang deze map in uw FTP met de map in uw back-up.

Maak altijd eerst een kopie van uw website/FTP bestanden voor u een restore gaat uitvoeren.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u een ticket bij ons aanmaken.