1. Benjamin Dawes Member

Connection timed out

Topic geplaatst op: 23-04-2014 om 10:34

Ik heb een ernstig probleem. In de afgelopen periode komen sommige mails gewoon niet toe. ik heb van drie klanten deze feedback gekregen en wie weet hoeveel er nog zijn. onderstaand is de error log die de klanten na verloop van tijd krijgen (heb emailadres door xxx vervangen). heeft er iemand iets soortgelijks meegemaakt? heb helpdeskticket aangemaakt op zaterdag nog altijd geen ernstige feedback of oplossing. het probleem kost mde duizenden euro's gezien hierop bestellingen binnenkomen;-((( iemand ervaring hiermee?

Reporting-MTA: dns; mail.cloud-power.be
    X-Postfix-Queue-ID: 2B90C36C7
    X-Postfix-Sender: rfc822; xxx@xxx.be
    Arrival-Date: Mon, 14 Apr 2014 15:16:44 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; xxx@xxx.be
    Original-Recipient: rfc822;xxx@xxx.be
    Action: failed
    Status: 4.4.1
    Diagnostic-Code: X-Postfix; connect to mail.scoopstore.be[46.21.173.131]:25:
        Connection timed out

2. Benjamin Dawes Member
    Reactie geplaatst op: 23-04-2014 om 10:48

heb net antwoord gekregen:

"Ik heb een aanpassing gemaakt. De mailserver van xxx@xx.be zit in een ip reeks waarvanuit een aantal ddos aanvallen zijn uitgevoerd op ons netwerk. Hierdoor was een gedeelte van deze ip range geblokkeerd waaronder het ip van deze mailserver. ik heb deze blokkade nu ongedaan gemaakt."

weet iemand of dit kan. ik ben op de hoogte van verschillende mensen die me probeerden te mailen en dit niet lukte (allen verschillende emailadressen). het kan toch niet zijn dat ik niet weet of mensen me al of niet kunnen mailen????

Vond u dit antwoord nuttig?