1. Angela Van Der Ploeg Member

Error als ik wil updaten naar 3.9

Topic geplaatst op: 20-04-2014 om 12:14

Dit is de error die ik krijg te zien. Mijn domein is helemaal niet nieuw of een pas nieuw geregistreerde domein. Wat is er toch aan de hand de laatste tijd? Wat moet ik nu doen?

Error
    A test of the selected domain has failed (HTTP error: 0).

Installatron is unable to install on a domain that is not resolving/loading to this web account.

If this is a new web hosting account, or if this is a newly registered domain, please allow up to 24 hours for the domain to begin working (though usually within a few hours).

If you're sure that the domain is correctly loading to your web account, contact your web hosting administrator.

Technical Error: [1] Written file `/home/angelbv85/domains/hsvnb.nl/public_html/deleteme.ndaa3fwf.php' not accessible at `http://www.hsvnb.nl/deleteme.ndaa3fwf.php'.
    2014-04-20T12:12:06+02:00 FAILURE [3; /usr/bin/curl] http://www.hsvnb.nl/deleteme.ndaa3fwf.php [http code=0; timeout=7] @159.253.0.127(159.253.0.127)
    A test of the selected domain has failed (HTTP error: 0).

Installatron is unable to install on a domain that is not resolving/loading to this web account.

If this is a new web hosting account, or if this is a newly registered domain, please allow up to 24 hours for the domain to begin working (though usually within a few hours).

If you're sure that the domain is correctly loading to your web account, contact your web hosting administrator.

Technical Error: [1] Written file `/home/angelbv85/domains/hsvnb.nl/public_html/deleteme.scgiapnu.php' not accessible at `http://www.hsvnb.nl/deleteme.scgiapnu.php'.
    2014-04-20T12:12:06+02:00 FAILURE [3; /usr/bin/curl] http://www.hsvnb.nl/deleteme.scgiapnu.php [http code=0; timeout=7] @159.253.0.127(159.253.0.127)

2. Goofy222 Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2014 om 12:14

Ik had een soortgelijk probleem  Angela.
    Ik wilde ook updaten naar wordpress 3.9. Mijn versie heb ik in het Nederlands lopen, maar ik kreeg ook een foutmelding, terwijl vorige updates allemaal goed verliepen in Installatron.

Ik wachtte het nog even af, probeerde het nog een paar keer, maar kreeg steeds de melding dat er bepaalde instellingen niet goed stonden...
    Alles gecheckt, maar ik kwam er niet uit. Ten einde raad maar een vraag naar de helpdesk gestuurd.
    Ik heb mijn probleem gepost in het topic: 'update_en_backup_process_blijft_hangen'
    https://www.secure.versio.nl/3296-update_en_backup_process_blijft_hangen.html

Goofy222.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2014 om 12:34

Er is iets goed mis met mijn domein en server gebeuren. Heb nu via het Dashboard de update gedaan naar 3.9 en dat lukte, maar ik heb geen backup.

Nu is mijn hele gebeuren niet meer tyerug te vinden in de Installatron, dus mijn administratie is weg. De files zijn er allemaal nog wel en de website is gewoon te bereiken. Ook het dashboard kan ik gewoon in, dus ik kan werken aan mijn website. Maar in de DirectAdmin en dan de Installatron is de application volledig weg.

Ze kunnen het niet oplossen vertellen ze mij. Ik ben genoodzaakt om een andere hosting te zoeken aangezien ik er niet op kan vertrouwen dat de website van de hengelsportvereniging blijft bestaan. De website moet toegankelijk zijn voor iedereen die met de hengelsport te maken heeft; immers men wil met dit weer gaan vissen en er moet info voorhanden zijn.

Een application kan niet naar mijn mening zomaar verdwijnen! Dat maak je mij niet wijs, maar ja......hoe is het gekomen? Er kan niets aan gedaan worden!

Dus gaan we maar verhuizen......alleen ja, dat wordt een nachtmerrie natuurlijk. Er zitten zoveel uren werk in die website. (zucht)

4. Goofy222 Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2014 om 12:49

Wat jammer dat het zo mis gaat met julie domein Angela. Ik heb in het verleden al heel wat websites bij andere providers gehad (Hosting2Go, Mijndomein en noem maar op), maar ik ben met Versio heel tevreden. Er is goede support, de helpdesk is bereikbaar en het installeren en bewerken van alle zaken (mailaccounts,updates) maken van backups via DirectAdmin/Installatron verloopt allemaal prima. Iedereen kan fouten maken, maar ik vind de service van Versio prima. Ik heb hier de website van onze fotoclub ondergebracht en dat we online blijven is voor ons erg belangrijk.
    ( www.profotoholten.nl ) en nog niet eerder had ik zo'n fijne werkwijze bij een hostingprovider. Ik hoop dat je er nog even overnadenkt, want ergens anders zul je wellicht niet zo'n prettige provider vinden. Toch succes.
    Goofy222

5. Goofy222 Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2014 om 12:58

Ik heb even (als buitenstaander) jullie website Hengelsportvereniging Naarden-Bussum bekeken Angela,
    de website staat gewoon online en actief. Veel info staat er m.i. nog op, dus op de server staat de meeste content nog. Ik zou toch proberen of je alle gegevens ergens kunt backuppen (of in een cloud zetten)
    Succes in ieder geval!

6. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2014 om 13:13

Goofy222, ik weet het dat de website gewoon in de lucht is. En alle files staan nog steeds in de DirectAdmin, maar in Installation staat mijn wordpress installatie niet meer. Dat houdt in dat ik niets kan doen aan updates en wachtwoorden veranderen en dat soort zaken. Ze vertellen mij dat dit een bug is geweest waarschijnlijk in de Installation.

Als er nu wat gebeurd kan ik geen wachtwoorden veranderen of andere zaken doen. Dus dat is onacceptabel voor ons als vereniging.

Ik weet dat de service verder okee is, maar wat moet ik dan? Ik heb wel een backup gemaakt in het dashboard van alles, ook van de msql ga ik eenbackuo maken. Verder staat er nog een backup in de appdata/backup als tar.gz bestand dus ja....dat is er allemaal wel. Maar de installatie zelf is uit de Installation verdwenen!

7. Goofy222 Member
    Reactie geplaatst op: 23-04-2014 om 12:34

Er vervelend allemaal Angela. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de helpdesk (of een ticket aanmaken). Wie weet is er daar een techneut die meer voor je kan doen. Ik hoop voor jullie dat de problemen snel opgelost zijn.
    Goofy222.

8. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 23-04-2014 om 13:52

Er is al een ticket aangemaakt en daar is uit gekomen dat ze niets kunnen doen daar het waarschijnlijk een bug in de Installatron betreft. En zij kunnen dat wat weg is, niet terug zetten. (dat is een tekst file die hoort bij de installatie en is dus onvervangbaar)

Maar goed, het werkt voor nu gewoon, alleen kan ik nies in de installatron doen.

Komt wel goed goofy222. Bedankt voor je berichtjes.