1. Veton Sokolji Sokolji Member

Verhuizingen van versio naar versio

Topic geplaatst op: 17-04-2014 om 14:24

Ik heb 2 domeinnamen verkocht naar een klant van Versio.nl. Die heeft hier een hostingpakket gekocht.

Toen ik deze domeinnamen wou verhuizen naar de klant dan moest ze 2x betalen voor domeinnamen houder, dus heeft ze ook gedaan. Maar lijkt er of er niks is gebeurt? Hoe gaat het verder is zijn werkt, wij wachten al kleine 6u. Ze heeft betalingsbewijzen ontvangen.

De domeinnamen zijn hier geregistreerd, maar mijn webhosting is niet afkomstig van Versio.nl, maar de klant heeft hier wel een hostingpakket aangekocht.

Wij hopen dat iemand ons kan helpen.

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 17-04-2014 om 23:07

verhuizen binnen versio : gebruik de PUSH functie.

verplaatsten versioitems naar andere klanten versio.

neem even contact op met de support@versio.nl

leg je situatie even uit, en een creditatie zal denk ik wel mogelijk zijn.
    (houderwijziging .be is niet gratis dacht ik)
    maar de support kan je dit haarfijn uitleggen

Geef ook even het klantnummer door van de persoon aan wie je de domeinen hebt verkocht.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 17-04-2014 om 23:18

De domeinen welke al binnen in ons systeem bekend zijn kun je over zetten middels een interne push in het klanten paneel onder uw domeinen --> push beheer. Hier kunt je de push aanvragen voor de domeinen. Het huidige klanten account dient hier dan akkoord op te geven. 

Wijzigen van een houder op .be en .eu is niet gratis, hier zitten kosten aan verbonden a 6 euro excl. BTW per houder wijziging per domein.

Vond u dit antwoord nuttig?