1. Jeffry Member

Update en backup process blijft hangen

Topic geplaatst op: 15-04-2014 om 11:08

kan ik ergens op DirectAdmin een process killen? een update van wordpress en een backup blijven al meer dan een uur hangen...

2. Jeffry Member
    Reactie geplaatst op: 15-04-2014 om 11:55

Het is ondertussen opgelost het duurde gewoon heel erg lang.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 15-04-2014 om 18:27

Fijn om te horen dat het opgelost is, mocht het ooit weer niet door lopen, schiet dan even een ticket in via het klantenpaneel dan kunnen we dit voor je nakijken.

4. Profoto Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2014 om 11:55

Bij mij blijft de meeste updates niet hangen, het gaat goed, ook met installeren en updaten van plugins, maar ik probeer een nieuwe versie van Wordpress (3.9) te installeren. Het zou automatish moeten updaten als ik op 'bijwerken' klik, maar ik krijg de volgende meldingen in DirectAdmin:

Downloaden update van https://downloads.wordpress.org/release/nl_NL/wordpress-3.9.zip…
    Uitpakken update…
    De update kon niet worden geïnstalleerd omdat we sommige bestanden niet konden kopiëren. Dit komt meestal door inconsistente bestandsrechten.: wp-admin/includes/update-core.php
    Installatie is mislukt

Welke bestandsrechten-instellingen zouden er dan verkeerd kunnen staan? Alles gecontroleerd, maar ik kom er niet uit....
    Goofy222.

5. Pim Member
    Reactie geplaatst op: 24-04-2014 om 11:05

Bij mij gaat het installeren van de nieuwste versie (3.9) ook niet goed. Ik krijg dezelfde foutmelding als Goofy222. Wie helpt?

6. Angela Member
    Reactie geplaatst op: 09-05-2014 om 20:04

Ikheb dit nu bij versie 3.9.1 en word er een beetje moe van.
    Alle websites gaan goed, (rechten staan zelfs gelijk) maar eentje weigert te upgraden.
    Hoe ik het ook probeer, ik blijf meldingen krijgen dat der echten niet goed staan.
    Heb zelfs die files op 777 gezet, maar zelfs dat helpt niet.
    Zet ze maar weer terug naar 755 of 644 want je weet maar nooit.

7. Angela Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2014 om 12:55

Na een dag dat alles bleef hangen en niets leek te werken, is dan toch de update voltooid.
    Rechten had ik al weer terug gezet, dus daar lag het niet aan.
    Het duurde gewoon ontzettend lang dat de update voltooid was.

8. J Member
    Reactie geplaatst op: 06-06-2014 om 05:56

@Goofy222

"De update kon niet worden geïnstalleerd omdat we sommige bestanden niet konden kopiëren. Dit komt meestal door inconsistente bestandsrechten"

Ik heb dit "updateprobleem" als volgt weten op te lossen. Ik heb uitgezocht hoe ik WordPress handmatig kon updaten i.p.v. automatisch updaten. Er is geen betere how-to instructievideo dan deze, die uitlegt hoe je dat moet doen:

https://www.youtube.com/watch?v=8EOFNs-6HaA

Nadat je de instructies in deze how-to video hebt bekeken, is Wordpress ge-updated en het probleem verholpen.