1. westrkd35 Member

Domein van Wordpress.com naar versio

Topic geplaatst op: 03-04-2014 om 12:47

Beste mensen van Versio,

Sinds een paar dagen heb ik een hostingpakket bij Versio. Bij de aanschaf hiervan heb ik aangegeven dat ik mijn domeinnaam (gekocht via wordpress.com) wil verhuizen. Domein heb ik netjes ge-unlocked bij wordpress.com en de verhuizingscode doorgegeven aan Versio. In de bevestigingsmail netjes op de link geklikt om te accepteren. Alles volgens het boekje, maar krijg keer op keer deze melding in mijn klantenpaneel bij Versio: " Transfer Request Failed - Invalid authorization "

Wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Jeroen 

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2014 om 15:59

Beste,

Dit betekend dat de Token die is ingevoerd onjuist is. Vraag nogmaals bij de huidige registrar de token op en probeer het daarna opnieuw op het klanten paneel onder "Uw domeinnamen" -> Verhuizingen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. westrkd35 Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2014 om 07:48

Beste Alex,

Bedoel je de "transfer code" , die ik naar me kan laten mailen door wordpress.com? Dit is dezelfde verhuizingscode die ik in bovenstaand stuk beschrijf. Deze heb ik me al een paar keer laten mailen en heb deze daarna doorgegeven aan Versio. Terwij ik dit typ doe ik het weer, maar verwacht hetzelfde resultaat... Wellicht iets anders aan de hand?

Met vriendelijke groet,

Jeroen Westra

4. westrkd35 Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2014 om 08:07

En wederom:

"04-04-2014 08:01:13: Transfer Request Failed - Invalid authorization "

5. tvpoket Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2014 om 13:42

als u domeinnaam pas niuwe is kun je die nog niet verzhuisen dan moet je aantal dagen wachten

6. westrkd35 Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2014 om 17:07

Domein is ruim een jaar geleden geregistreerd/aangeschaft.

7. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-04-2014 om 19:02

Als je de melding "Transfer Request Failed - Invalid authorization " krijgt is de EPP code fout. Kun je een nieuwe opvragen bij wordpress zelf en ons mailen op support@versio.nl met deze foutmelding en EPP code + domein? Dan kijken wij het voor je na en vragen de verhuizing desnoods handmatig aan.