1. Dipstaartje Member

Niet gekoppeld verwarring

Topic geplaatst op: 10-01-2012 om 23:09

ik heb een paar minuten geleden mijn DNS beheer aangezet omdat ik daar iets moest bijvullen nadat ik dit gedaan had heb ik het terug uitgezet nu als ik naar men site ga dan staat er dit:

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

hoe maak ik de site weer bereikbaar? ik heb DNS beher al terug uitgezet en ook de nameservers terug opnieuw ingestelt want ik las ergens dat die gereset worden telkens als je in dns beheer gaat?

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-01-2012 om 23:48

Hoi Dipstaartje,

Als je de nameservers hebt ingesteld dan duurt het tot 24 uur voordat je domeinnaam werkt. Voordat je DNS beheer aanzet is daar een duidelijke waarschuwing weergeven, om te voorkomen dat je website onbereikbaar wordt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dipstaartje Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2012 om 23:57

Is het ook mogelijk om DNS beheer aan te laten zodat ik niet telkes die nameservers terug moet zetten?

4. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-01-2012 om 00:00

Je kan DNS beheer aan laten, maar dan moet je iedere IP adres die je daar ziet staan vervangen met het IP adres van je server zodat je website bereikbaar blijft.

5. Dipstaartje Member
    Reactie geplaatst op: 11-01-2012 om 00:15

Dat heb ik gedaan nu is het alsnog 24 uur wachten?

6. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-01-2012 om 00:35

Max 24 uur inderdaad

7. Dipstaartje Member
    Reactie geplaatst op: 11-01-2012 om 00:45

Oke nog 1 dingje hebt het toch over de nameserver ip die ik dan overal moet zetten of een andere?