1. Norbert Wegter Member

    Formulier website met Google Apps

    Topic geplaatst op: 10-01-2012 om 21:38

    Wie heeft de oplossing? Nadat we over zijn gegaan op Google Apps werkt het formulier niet meer. De mail komt het domein niet uit.
    (ge-adresseerde heeft zelfde TLD als domeinnaam).

    Onderstaand zou de oplossing moeten zijn, maar ik heb geen idee waar ik dat in mijn reseller-account moet wijzigen:

    When you’ve configured to use Google Apps (or any 3rd party email service) to host your domain’s email… remember to tell your own server not to receive email for that domain.

    As obvious as it is, I screwed up this one badly by leaving /etc/postfix/main.cf in its default setting of:

    mydestination = $myhostname, localhost

    When it should’ve been corrected to:

    mydestination = localhost

  2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-01-2012 om 21:41

    Hoi Norbert,

    Je moet even local mail server uitschakelen bij de Modify MX Records bij DNS management in DirectAdmin.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Norbert Wegter Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2012 om 22:02

    Opgelost, onderstaande afgevinkt in DirectAdmin:

    Local Mail Server
    Use this server to handle my emails.
    If not, change the MX record and uncheck this option

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-01-2012 om 00:00

    :-) goed om te horen!

    Vond u dit antwoord nuttig?