1. hipperdehopper Member

Domein gekocht blijft inactief staan

Topic geplaatst op: 24-03-2014 om 14:59

Een goede middag ik weet niet of meer mensen hier last van hebben.
    Ik registreer al jaren domein namen bij versio en staan altijd binnen max 15 min bij me domeinnamen.
    Nu heb ik vandaag ook weer een domein geregistreerd en staat die plots bij inactieve domeinen.
    En dit duurd nu al meer als een uur?
    Heeft iemand hier ook al eens last van gehad ? OF weet hoe dit komt ? 

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-03-2014 om 15:29

Beste,

Neem hiervoor even contact op met onze helpdesk per chat. Dan kan dat worden uitgezocht.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. hipperdehopper Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2014 om 15:58

dat heb ik dus ook al om :14:39 gedaan en ook nog altijd geen reactie op. en heb toch echt een deadline voor een klant waar ik dus nu niet mee verder kan.

ook contact met u via de livechat gehad en zag u ook dat die bij whois niet geregisteerd nog staat. en ik met support moest mailen.  maar nog altijd op reactie aan het wachten en zo is het domein leuk bezet ook al heb ik hem al besteld ( en betaald)

4. hipperdehopper Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2014 om 16:16

Probleem in tussentijd opgelost domein is met redelijk vertraging online ( vermoed door de doss die er tussen zat iets fout ging iig wel goede service via twitter gehad

5. wittepeter Member
    Reactie geplaatst op: 10-10-2014 om 18:38

Ja ik heb dit ook dat betaal je eerlijk en dan kan men met je domein naam niets doen erg he ik wacht nu al 3 dagen hierop erg he ik denk dat ik een andere hosting ga zoeken

6. hipperdehopper Member
    Reactie geplaatst op: 10-10-2014 om 19:11

Ik denk dat je dan even contact moet leggen dit heb ik ook gedaan en even later was het opgelost.
    dit was bij mij doordat op dat moment ook een doss aanval begon en hierdoor verwerking niet goed gegaan was.
    is en blijft techniek :)

7. wittepeter Member
    Reactie geplaatst op: 11-10-2014 om 07:21

Mijn robleem is na dag 4 nog noet steeds opgelost mijn domeinnaam blijft inacteif, maar goed dat het voor mij zelf is als je dit voor een klant doet dan zeg die klant bey bey en dit dan zou erg zijn want je kunt er niets aan doen en voor wie is die rekening

8. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-10-2014 om 10:16

@wittepeter Heeft u reeds een ticket aangemaakt via het klantenpaneel -> Uw helpdesk tickets? We zullen dit dan voor u nakijken en oplossen.

9. wittepeter Member
    Reactie geplaatst op: 13-10-2014 om 02:55

Heb hier al een ticket voor aangemaakt wacht al van dinsdag nu is het zondag zal het niet meer moeten maken. Goesting is reeds verdwenen en heb men deadline niet gehaalt