1. Patrick Rodenburg Member

DirectAdmin regelmatig offline

Topic geplaatst op: 18-03-2014 om 09:24

Hallo,

Ik heb regelmatig last dat mijn DirectAdmin offline is maar mijn website zelf niet.

Hebben meer mensen last van dit? of hoe kan ik dit oplossen, of kan versio dit oplossen?

Als de server zou restarten zou mijn website zelf ook offline moeten zijn toch?

Alvast bedankt,

Patrick.

2. Bart Den Hoed Member
    Reactie geplaatst op: 18-03-2014 om 14:24

Ja ik heb hier op dit moment ook last van. Server 111 heb ik.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arie Hamerpagt Member
    Reactie geplaatst op: 21-03-2014 om 08:28

Deze server heeft heel veel last van DDOS aanvallen, en is al zeker enkele weken met grote regelmaat slecht of niet bereikbaar. Versio schijnt er weinig tegen te kunnen beginnen.

Mocht je wordpress draaien, dan is het wellicht handig deze tip elders op het forum uit te voeren: https://www.secure.versio.nl/3155-doet_je_wordpress_een_ddos.html

Dat scheelt in ieder geval weer wat.

4. Bart Den Hoed Member
    Reactie geplaatst op: 21-03-2014 om 08:57

Ik heb mijn hosting naar een andere server gebracht. Misschien ook een tip voor jou?

5. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-03-2014 om 10:58

Indien je last hebt van de DDOS aanval is het wellicht een idee om te verhuizen naar een andere server. Dit kun je heel gemakkelijk regelen via je klantenpaneel.

Het is nog niet bekend wanneer de DDOS aanval op server 111 onder controle is. Om de paar uur hervatten de aanvallers de DDOS aanval, de aanval is dan dusdanig groot dat wij de server offline moeten halen om te voorkomen dat alle andere diensten van Versio ook onbereikbaar worden. Wij doen ons best om de aanvallen te stoppen.

6. Arie Hamerpagt Member
    Reactie geplaatst op: 21-03-2014 om 11:11

Helaas is verhuizen naar een andere server op dit moment geen optie voor ons, gezien we er dan met DNS updates e.d. zeker een dag uit liggen.

Op dit moment hebben wij een tweede hosting-pakket wat is ingesteld om e-mail voor ons domein aan te nemen en door te sturen naar een gmail adres. Die is ingesteld als 2e mx server. Op hoop van zegen dan maar...

P.S.: kunnen jullie de website van Geert Wilders niet naar een andere server verhuizen ;-)