1. jeffreyvd Member

Domeinnaam behouden

Topic geplaatst op: 12-03-2014 om 07:30

Beste(n),

Ik ben al een hele tijd op zoek om mijn domeinnaam in de adresbalk te behouden. Deze komt al correct toe op de hosting maar de domeinnaam in de adresbalk wijzigt naar de naam van versio.nl (zie http://www.jeffreyvandaele.com).

In DNS-Beheer heb ik nochtans de correcte IP-adressen ingevuld. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? 

Ik gebruik vooral die DNS-Beheer doordat er ook een A-record nodig is voor een subdomain (library.jeffreyvandaele.com) en er gebruik gemaakt wordt van IMAP-mail. Deze wil ik natuurlijk niet verliezen. 

Hopelijk kan er mij iemand helpen.

Alvast bedankt en groeten,

Jeffrey

2. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-03-2014 om 12:36

De domein is dus al aangemaakt in directadmin? Verwijder daar eens eventuele redirets en in het klanten paneel. Stel nameservers in op je domein van je hosting pakket. Deze heb je gehad in je mail na aanschaf hier van. 

Staan je website bestanden wel in domains/uwdomein.nl/public_html ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. jeffreyvd Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2014 om 08:06

Er stond in directadmin inderdaad een redirect ingesteld naar de hosting (http://www.jeffrcx121.121.axc.nl/) zelf. Wanneer ik die weghaal krijg ik de melding dat ik een site moet uploaden naar de public_html (Welcome to the home of ). De bestanden van de website staan in public_html. 

Ik gebruik wel DNS-Beheer en niet nameservers omdat ik bij nameservers geen mogelijkheid zie om A-records te gebruiken en mail te declareren.

4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2014 om 10:40

Je dient alleen nog de index.html te verwijderen uit /domains/*uw-domein*/public_html . Je kunt dit op de volgende manier doen: u gaat naar DirectAdmin vervolgens naar --> File Manager --> Domains --> *UW-DOMEIN* --> Public_html , verwijderd hier ALLEEN de index.html .  Als je dit gedaan hebtt zal de website gaan werken. De website moet daarna wel worden geupload onder domains/uwdomein.nl/public_html/

5. jeffreyvd Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2014 om 20:09

Probleem opgelost. Bedankt!