1. Jonas Hamelinck Member

IMAP via versio servers?

Topic geplaatst op: 10-03-2014 om 19:14

Hi,

Ik volg deze stappen om de IMAP binnen te trekken via de secure servers maar dit blijkt niet te lukken, Apple mail geeft ook geen errors. Lukt dit bij iemand reeds? 

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 10-03-2014 om 23:17

Kan je aangeven om welk domein het gaat? Is de domein al ouder dan 24 uur en ook al "online" ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Job Van Glabbeek Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2015 om 11:22

Bij mij hetzelfde probleem, wanneer ik een IMAP server probeer toe te voegen werkt dit niet op zowel Iphone als op mijn mail.

Ik volg exact de stappen die in de handleiding staan alleen blijkt er niets te werken.

4. rekening poorten Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2015 om 21:15

Ook hier het probleem. Op de een of andere manier werkt mail.axc.nl niet. Als je een reseller account hebt, moet je de e-mail server instellen op mail.axc.nl zetten.
    Op de domeinnaam zelf krijg ik wel een response terug, maar is niet via ssl. Als ik dan als mailserver mai.axc.nl en de poorten opgeef die Versio opgeeft dan gaat het fout

5. Rambo Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2015 om 21:16

Waarschijnlijk staat op https://www.secure.versio.nl/4166-osx_mail een oplossing.

Mogelijk dat daar een oorzaak in staat en is de oplossing om een ticket aan te maken zodat Versio aan de slag kan.
    Mijn advies is om in de ticket al een domein op te geven waar zij een emailadres op mogen aanmaken zodat het probleem z.s.m. wordt opgelost.

Zelf heb ik er geen last van.

6. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2015 om 23:04

Werkt het niet als je mail.jeeigendomeinnaam.nl instelt?