1. GJB Member

Nieuwe user met bestaand domein

Topic geplaatst op: 03-03-2014 om 13:53

Ik heb op dit moment een reseller hosting pakket waar ik twee packages in heb aangemaakt. In elk package wil ik meerdere (bestaande) domeinen plaatsen. Voor elke package wil ik nu de user toevoegen. Echter moet ik dan een domein opgeven. Als ik dit veld leeg laat kan de user niet aangemaakt worden. Als ik wel een domein meegeef, dan krijg ik de melding 'cannot create user account. That domain already exists'.

Het domein bestaat inderdaad al, deze is ook geregistreerd bij Versio. Ik vraag me nu af hoe ik nu wel een user kan aanmaken voor een package en toch de bestaande domeinen koppelen?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-03-2014 om 17:56

Hallo, staat dit domein reeds op user level op het hosting pakket? Deze kan je daar eerst verwijderen (let op, dit wist alle data onder het domein) en nadien instellen bij het aanmaken van een user.

Indien dit niet het geval is mag je even mailen naar support@versio.nl en het domein vermelden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. GJB Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2014 om 18:58

Ja, het domein zit al op userlevel op de default account. Maar ik zie bij Domain Administration enkel de optie om het domein te suspenden (en om op default te zetten) en niet om te verwijderen. Hoe kan ik het domein verwijderen?

Vond u dit antwoord nuttig?