1. Rene Timmer Member

Wat is het juiste adres.

Topic geplaatst op: 08-01-2012 om 17:27

wat is nu het juiste adres van de naamserver wat aangemaakt wordt door het administratie programma of van eurit die geeft namelijk andere naam server adressen.

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 17:40

Wat bedoel je exact? Nameservers is genre ns1.xxx.nl en ns2.xxx.nl Je krijgt deze in het mailtje bij aankoop pakket. Of je kan je eigen nameservers aanmaken in DirectAdmin wanneer je een reseller hebt. Deze geef je mee voor het domein. Wat zie je staan in de WHOIS?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rene Timmer Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 17:49

@Groove in directadmin (reseller) krijg ik door dat ik ns1.xxx.nl moet invullen.
    maar bij het verhuus bericht zie ik en ook bij whois zie ik namelijk een ander adres staan nszero1.xxx.nl wat is er nu goed
    ik zie namelijk ede site nog niet en gisterne was het met 2 uur bekeken

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 18:06

nszero1.xxx.nl en nszero2 zijn de standaard nameservers van Versio. Je dient de andere op te geven uit het mailtje. Je dient in je Versio klantenpanel bij "uw domeinnamen" --> "overzicht" --> klikken op vergrootglas achter het gewenste domein --> "Nameservers/DNS" --> "Nameservers instellen". Daar geef je de nameservers in die vermeld stonden in het mailtje dat je hebt gekregen toen je het hostingpakket aankocht. Het kan 24 uur duren voor je website bereikbaar wordt.

5. Rene Timmer Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 18:13

Mijn andere site stond wel en ook bij whois ns11.xxx.nl en ook volgens de mail was het ns11.xxxx.nl
    ok dan ga ik het veranderen in de gegevens van de mail