1. rlfotodesign Member

Domein verwijderd

Topic geplaatst op: 08-01-2012 om 17:11

Goedendag,

Door wat onhandige acties heb ik mijn domein verwijderd.
    Deze heb ik in het klanten paneel wel weer toegevoegd maar ik krijg hem niet meer in de DirectAdmin terug.

Aangezien het inmiddels een rommeltje op mijn serverruimte is wil ik hem eigenlijk leeg hebben om zo weer opnieuw te beginnen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen?
    Alvast bedankt,

René

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 17:20

Je kan het domein gewoon weer toevoegen via "domain setup" in DirectAdmin. Indien hij er nog staat vermeld en je opnieuw wil beginnen (let op dat alles gewist wordt, ook de e-mail die nog online zou staan) dan kan je het domein wissen via "domain setup" en nadien voeg je het weer toe via hetzelfde "domain setup", dan worden alle mappen opnieuw aangemaakt zoals in het begin van je account.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. rlfotodesign Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 17:37

Hallo Groove,

Bedankt voor je snelle reactie.
    Wanneer ik een domein wil aanmaken dan krijg ik onderstaande melding.

Error Creating Domain

Details

Unable to create directory /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl,
    A directory component in /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl does not exist or is a dangling symbolic link

Unable to find /home/frmbnwqj/domains
    Error creating /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_html
    A directory component in /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_html does not exist or is a dangling symbolic link

Error creating /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_html/cgi-bin
    A directory component in /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_html/cgi-bin does not exist or is a dangling symbolic link

Error creating /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_html/cgi-bin/.htaccess
    Unable to open /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_html/cgi-bin/.htaccess for writing: No such file or directory

Unable to create directory /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_ftp,
    A directory component in /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_ftp does not exist or is a dangling symbolic link

Unable to create directory /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_ftp/incoming,
    A directory component in /home/frmbnwqj/domains/rlfotodesign.nl/public_ftp/incoming does not exist or is a dangling symbolic link

Errors encountered while creating domain. Not adding domain to /etc/named.conf
    Error Creating Domain

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 18:10

Staat het domein nog in je domeinoverzicht in DirectAdmin? Eerst daar wissen en dan pas terug toevoegen? Maar volgens mij moet, met zulke melding, je pakket volledig gereset worden door de support van Versio. Je kan hen al een mailtje sturen.

5. rlfotodesign Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 19:00

Hallo Groove,

De mail is inmiddels naar de support.
    Nu maar even afwachten.
    Dank je voor je hulp.

René

6. Gjv Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 20:28

Hoi,

wat je kan doen is naar files gaan. dan naar de map domains, daar de map verwijderen en dan kan je hem weer toevoegen

7. rlfotodesign Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 21:29

Hoi GertJan,

De map domains is niet meer aanwezig bij files.
    De map waar mijn website in staat is niet te verwijderen.
    Ik heb support hierover een mail gestuurd.
    In ieder geval voor het meedenken.

René