1. Thijs Dekker Member

Domein verlengt zonder iets ervan af wet

Topic geplaatst op: 27-02-2014 om 11:09

Hoi,

Blijkbaar is mijn domein automatisch verlengt zonder ik het wil.
    Ik moet nu 5,31 bijschrijven en ik krijg allemaal mailtjes dat ik het binnen 14 dagen moet betalen en anders word er iets ingeschakeld.

Ik zou graag het automatisch verlengen willen uitzetten zonder problemen. Maar hoe is de vraag?

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen!

2. Bart Den Hoed Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2014 om 11:49

Volgens mij is het zo dat er automatisch, automatisch verlengen aan staat. Dit kan je onder instellingen uit zetten. Maar nu het al gebeurt is weet ik geen oplossing, sorry.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Thijs Dekker Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2014 om 12:31

Het vervelende is nog dat ik het domein voor 3 maanden gratis had gekregen van een vriend zodat hij ervan af was. Ik heb er nooit wat mee gedaan.

4. Glenn Severin Member
    Reactie geplaatst op: 18-03-2014 om 09:51

Hoi

Ik heb onlangs een verlenging van mijn domeinnaam betaald voor 4 jaar. Nu blijkt dat de automatische verlenging niet is doorgegaan word alsnog mijn domeinnaam geschrapt hoe kan dit?

mvg

Thys Heidi

G&L Project

5. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-03-2014 om 13:05

Standaard staat automatisch verlengen uitgeschakeld. Zodra je automatisch verlengen aanzet is dit actief op alle producten. Onder de producten zelf kun je automatisch verlengen voor het product zelf uit/aanzetten.

Zodra er een verlenging nadert krijg je 45 en 15 dagen van te voren een herrinering per email toegestuurd.