1. Jurian Roy Member

Verhuizen nar Versio!

Topic geplaatst op: 08-01-2012 om 01:25

Goedemorgen Versio!

Ik had een vraagje met betrekking tot het verhuizen van mijn domein.
    Ik heb op het moment een webhosting pakket bij serververhuur, maar door het uploaden van een aantal files, is mijn ip geblokkeerd en kom ik niet meer in mijn eigen site,ftp etc.. ik heb contact gezocht met hun support, alleen helaas nog geen antwoord. Daarom zou ik graag willen verhuizen naar Versio.

Mijn vragen zijn:

Als ik mijn domein hier heen verhuis, zit de blokkade er dan ook bij en hoe kan ik dit voorkomen als ik bij jullie zit? Want dit is allemaal gebeurt sinds ik filezilla gebruik. En hoe zit het met de gegevens? Moet ik die eerst back upe?

Groetjes

Jur.

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 01:41

Hoi Jurian,

Het is ook mogelijk dat dit gebeurt als je bij ons zit, dit is de automatische beveiliging van onze servers.

Als je wilt overstappen dan kun je bij de huidige provider een back-up maken en deze bij ons herstellen. Als je huidige provider DirectAdmin heeft dan kun je dit doen door daar via DirectAdmin een backup te maken (create) en bij ons te herstellen (restore). Alle data is dan in 1x over, het enige wat je dan moet doen is de nameservers van je domeinnamen omzetten.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jurian Roy Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 01:54

Ow, snelle reactie. Ik vind het nu al leuk!

Owkee! Ik gebruik direct admin, dus dat is dan geen probleem.

Alleen nog een extra vraag, moet ik zo'n verhuis code aanvragen? Of kan Versio dat doen? Want ik kom helemaal niet meer op me host's website, dus kan ook niet me tickets na lopen. Dus kan niet zien of ze reageren of dat ze misschien een oplossing hebben?

4. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 16:05

> Alleen nog een extra vraag, moet ik zo'n verhuis code aanvragen? Of kan Versio dat doen? Want ik kom helemaal niet meer op me host's website, dus kan ook niet me tickets na lopen. Dus kan niet zien of ze reageren of dat ze misschien een oplossing hebben?

Helaas moet je dit zelf doen. Als ze je dit niet toe willen sturen dan kunnen wij een escalatie aanvragen. Hierover kun je het beste de helpdesk contacteren.