1. Klantenforum
  2. ┬╗ Webhosting
  3. ┬╗ Topic
  1. Alexander Van Dam Member

Zie geÃâ¼ploade site niet online

Topic geplaatst op: 07-01-2012 om 22:32

Hallo, ik probeer mijn site (of in ieder geval een test pagina) online te krijgen, ik heb de index.html geüpload naar de map domains/alexandervandam.nl/public_html maar als ik naar de site ga geeft firefox aan dat het de server niet kan vinden. Wat zou hier mis kunnen zijn?

2. itsme Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2012 om 23:12

Alexander het lijkt erop dat je in het klanten paneel DNS beheer hebt aangezet en daarna weer hebt uitgezet zonder vervolgens de nameservers weer in te stellen op de namen die je bij je bestelling hebt gekregen.
    Er zijn nu helemaal geen actieve DNS records voor je domain root of www of mail etc.

Wanneer DNS beheer aangezet wordt in het klanten paneel, wordt de domeinnaam verwezen naar de nameservers van de DNS server (onder andere nszero1.a.nl 91.213.214.243).
    Dit betekent dus dat de nameservers die ingesteld waren verwijderd worden.
    Na het uitzetten van DNS beheer zijn er geen authoritive nameservers meer en geen DNS records meer voor je domein.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alexander Van Dam Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2012 om 23:27

Ik snap niet helemaal wat dit inhoud, wat voor stappen zou ik nou moeten nemen om dit op te lossen? Ik kan me niet herinneren dat ik iets aan en uitgezet heb.

4. itsme Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2012 om 23:41

In de mail bij de bevestiging van je bestelling heb je onder andere de naam van twee nameservers gekregen. Iets als ns4.a.nl
    Vul deze namen van de nameservers in bij het klanten paneel --> uw domeinnamen --> overzicht --> vergrootglas -->nameservers / DNS --> nameservers instellen

Suc6

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 07:17

@Alexander Ik zie een pagina met een gekleurd vak met een geel vak in op je domein...

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 07:19

Edit: te snel gepost. Dus volgens mij werkt het correct, refresh je pagina even of wis je tijdelijke bestanden en cookies eens en probeer opnieuw. Eventueel ook eens testen met een andere browser.

7. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2012 om 08:17

Of probeer een via Command prompt en typ in ipconfig /flushdns en dan enter. Vaak helpt het.