-
Member
-
Member
-
MemberReactie geplaatst op: 07-01-2012 om 23:27
Ik snap niet helemaal wat dit inhoud, wat voor stappen zou ik nou moeten nemen om dit op te lossen? Ik kan me niet herinneren dat ik iets aan en uitgezet heb.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 07-01-2012 om 23:41
In de mail bij de bevestiging van je bestelling heb je onder andere de naam van twee nameservers gekregen. Iets als ns4.a.nl
Vul deze namen van de nameservers in bij het klanten paneel --> uw domeinnamen --> overzicht --> vergrootglas -->nameservers / DNS --> nameservers instellen
Suc6Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 08-01-2012 om 07:17
@Alexander Ik zie een pagina met een gekleurd vak met een geel vak in op je domein...
Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 08-01-2012 om 07:19
Edit: te snel gepost. Dus volgens mij werkt het correct, refresh je pagina even of wis je tijdelijke bestanden en cookies eens en probeer opnieuw. Eventueel ook eens testen met een andere browser.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 08-01-2012 om 08:17
Of probeer een via Command prompt en typ in ipconfig /flushdns en dan enter. Vaak helpt het.
Vond u dit antwoord nuttig?
Alexander het lijkt erop dat je in het klanten paneel DNS beheer hebt aangezet en daarna weer hebt uitgezet zonder vervolgens de nameservers weer in te stellen op de namen die je bij je bestelling hebt gekregen.
Er zijn nu helemaal geen actieve DNS records voor je domain root of www of mail etc.
Wanneer DNS beheer aangezet wordt in het klanten paneel, wordt de domeinnaam verwezen naar de nameservers van de DNS server (onder andere nszero1.a.nl 91.213.214.243).
Dit betekent dus dat de nameservers die ingesteld waren verwijderd worden.
Na het uitzetten van DNS beheer zijn er geen authoritive nameservers meer en geen DNS records meer voor je domein.
Vond u dit antwoord nuttig?