1. Martine Vanderborght Member

    Automatische verlenging

    Topic geplaatst op: 17-02-2014 om 13:59

    Hallo,

    Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen (zoals kaartnummer e.d.) voor automatische verlenging.

    Martne

     

     

  2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 17-02-2014 om 19:37

    Beste Martine,

    Automatische verlengingen gaan via je online portemonnee, na een verlenging heb je dan 30 dagen de tijd om deze weer aan te vullen tot een positief saldo. Uiteraard krijg je hier ook mails van.

     

    Wesley.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Maurice Epker Member
    Reactie geplaatst op: 21-07-2015 om 14:18

    Mijn automatische verlenging is geblokkeerd, wanneer kan ik het weer actieren?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-07-2015 om 15:11

    Hallo,

    U kunt dit verzoek indienen via een ticket, dan activeren wij de functie weer.

    Groet,

    Justin Kil - Helpdesk medewerker

    Vond u dit antwoord nuttig?