1. Nena Member

Admin Prestashop kan ik niet open

Topic geplaatst op: 04-02-2014 om 15:48

Hallo, ik heb prestashop geïnstalleerd en al heel wat aanpassingen kunnen verrichten via het dashboard, maar nu wil ik nog wat standaardteksten aanpassen, zoals contactgegevens, en in de footer nog wat aanpassen. Helaas lukt het me niet om dit te doen. Ik mis volgens mij het admingedeelte. Wie kan me helpen, zie http://www.bodyhealingmassage.nl/ecommerce/index.php.

Alvast bedankt voor de reacties.

Anja

2. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 29-05-2014 om 23:00

Beste Nena, Allesn van prestashop verander je in het admin/ backoffice gedeelte. Je krijgt bij de installatie ook de link van dit gedeelte. Als je de link niet meer weet kan je gewoon je ftp openen en inloggen op je webspace en daar zie je allemaal mappen staan de map met de raarste code is je admin map. Je kan de naam van de map weinigen en dan wijzigt de url van je Admin ook direct mee. Dus je gaat naar je ftp login daar in public_html en daar zie je een map meestal helemaal bovenaan met een willekeurige code. Je kan deze map ook terugvinden in je installatron maar daarvoor moet je Prestashop met installatron geïnstalleerd hebben. Hopelijk ben je hier iets mee.

Succes

Vond u dit antwoord nuttig?