1. edokoch Member

Wordpress afbeeldingen niet zichtbaar

Topic geplaatst op: 02-02-2014 om 14:46

Er is online al veel geschreven over mijn probleem, maar helaas heb ik de oplossing nog niet gevonden. Zodra ik afbeeldingen upload naar mijn wordpress media library, zie ik netjes de voortgang, de bestanden worden ook aangemaakt op de server, alleen worden de afbeeldingen niet weergeven in mijn wp dashboard en deze kan ik ook niet toevoegen aan pagina's en posts. Alleen wanneer ik de afbeelding ga bewerken wordt deze weergegeven.

Heb zelf al een nieuwe WP installatie gedaan (via Installatron), rechten aangepast voor de media mappen en niets lijkt te helpen. Op andere fora wordt er gesproken over 'hotlinking' wat dit kan veroorzaken maar dat dit een optie van je webhoster moet zijn.

Het meest vreemde is dat ik met mijn vorige WP site bij Versio geen enkel probleem had. Nu heb ik een nieuw domein met nieuwe WP installatie en krijg ik het met geen mogelijkheid aan de praat.

Wie o wie heeft het antwoord op dit probleem? 

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-02-2014 om 12:16

Beste,

Heb je deze handleiding al geprobeerd hiervoor: http://www.versio.nl/75-ik_kan_geen_afbeeldingen_uploaden_binnen_wordpress_welke_geinstalleerd_is_via_installatron.html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. edokoch Member
    Reactie geplaatst op: 03-02-2014 om 15:32

Jep. Dat was het. Het is overigens een oplossing die ik nog niet eerder online had gelezen. Bedankt.

Vond u dit antwoord nuttig?