1. rnbit Member

Joomla 1.5 na overzetten niet zichtbaar

Topic geplaatst op: 06-01-2012 om 19:57

Hallo
    Onze JOOMLA 1.5.x web site willen we weer activeren echter na de verhuizing krijg ik de melding JFTP::login: Unable to login.
    En in de installtron is Joomla 1.5 niet meer zichtbaar dat deze is geïnstalleerd en dat ik wil updaten naar de nieuwste versie?
    Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen zonder alle info te verliezen.

2. rnbit Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2012 om 21:53

JFTP Probleem is opgelost met wijzigen van de FTP instellingen, in het Joomla gedeelte. Echter kan nog geen automatische update doen met Direct Admin, deze herkent de al aanwezig installatie niet...

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-01-2012 om 00:54

Je kunt als het goed is, in Installatron de huidige installatie importeren.

4. Georg Hilbert Westenbrink Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2012 om 21:18

Je kunt de joomla installtie niet zo makleijk installeren of imprteren ben er met meerdere websites de fout in gegaan. Installatron heeft problemen om dit te verwerken door de beveiliging (wat goed is ) van version, ik heb ook probeerd om het via de aanpassingen van de.htaccess te doen maar dat mislukte heel erg. Wat je wel kunt doen is de joomla website via ftp uploaden, dan alle mappen en submappen chmos 777 geven inclusief de config.php, dan werkt het wel als je de permissions niet aanpasst zal het niet mogelijk zijn om extentie te gebruiken die je al hebt installeerd of nog verdere extenties te installeren dit werkt niet.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.