1. Paul Member

Mijn email doet het niet

Topic geplaatst op: 30-01-2014 om 14:48

Hallo allemaal,

Sinds gisteren middag rond 18:00 doet mijn e-mailadres het al niet meer. Er komt helemaal niets binnen..

Mijn Apple mailprogramma zegt: Het leven van gegevens van de server 'mail.axc.nl' is mislukt.

Normaal krijg ik nooit een error als deze en tot overmaat van ramp doet de mail het ook helemaal niet op www.kwee.it/roundcube, hij zegt zelfs dat de mailbox leeg is

Weet iemand hoe dit kan komen? 
    Versio kan ik ook niet meet live chatten of bellen, dat is allemaal opeens verdwenen

2. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 15:20

Ik heb de server waarop je staat nagekeken en kan geen probleem zo snel vinden. Open even een ticket op support@versio.nl zodat de helpdesk dit direct voor je kan uitzoeken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Paul Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 15:30

Dit heb ik al gedaan, gisteravond een en daarop kreeg ik een response met de vraag om een screenshot te sturen en daarop volgend kreeg ik geen antwoord meer van Wesley Berendsen. Vannochtend heb ik nog een mail gestuurd maar een deel van mijn topic tekst uit komt en deze blijft onbeantwoord.

Ik mis nu vele mails die ik gisteren en vandaag verwachtte en het voel vrij frustrerend. Ook dat de livechat en het noodnummer is verdwenen.

4. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 15:47

Wat is het ticketnummer? Ik zal dit dan even checken. Met elke reply op een ticket komt u helaas weer onderaan de stapel tickets, het beste is dan gewoon een antwoord af te wachten, dit gaat sneller als een email er nog achteraan te sturen.

5. Paul Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 15:49

Dit nummer is: 368083

Het kan niet aan mijn mailinstellingen liggen want die heb ik precies zoals jullie hier beschrijven gedaan en dat zou ook niet verklaren waarom mijn website op /roundcube helemaal leeg is en meldingen geeft dat die geen contact krijg met de IMAP server.

Hopelijk kunt u mij helpen.

6. abproducties Member
    Reactie geplaatst op: 04-02-2014 om 14:36

Ik heb sinds net ook problemen met mijn email:

Squirrelmail geeft deze foutmelding:
    Connection refused
    111 Can't open SMTP stream.

En mijn mailprogramma (apple Mail):
    De server mail.***.nl heeft een verbinding via poort 587 geweigerd.

7. Webman Member
    Reactie geplaatst op: 06-02-2014 om 15:07

Een klant van mij ondervindt sinds ze een hosting heeft bij Versio ook problemen met email dat niet aankomt en zij heeft een Apple met MAILprogramma met IMAP synchroniseert met Gmail. Haar info@domein.nl wordt geforward naar dit Gmail adres. Het valt mij op dat de klachten in dit topic van Apple gebruikers komen.

Belangrijke mails worden gemist, met en zonder bijlagen en alle spamfilters staan express uit om alles te kunnen ontvangen. Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing ?