1. Yuri Van Beijnen Member

DirectAdmin Login als ik naar index ga

Topic geplaatst op: 27-01-2014 om 22:35

Hey Hey,

Ik probeer mijn website online te krijgen. ik heb via filezilla alles geupload naar de domein/ etc etc/public_html pagina.

Nu krijg je alleen nog steeds een DirectAdmin Login Page te zien als je de desbetreffende index.html wil bekijken (http://159.253.0.86:2222/CMD_FILE_MANAGER/domains/legoscanner.com/public_html/index.html)

opmerkingen:

- Er was nog geen public_html toen ik inlogde op de ftp dus heb ik deze aan gemaakt.

- De rechten van de index.html staan op 644. open voor iedereen.

Kan iemand mij uitrleggen wat ik fout doe?

Als ik dan eindelijk aan de praat krijg kan ik gaan prutsen om het te gaan koppelen aan mijn  domein. (was al keer gelukt maar lukt me nu niet en ik wil graag dat de domein in de url blijft staan en niet veranderd naar het adres waar het naar redirect. Maar zogezegt, dat is voor later!)

Cheers!

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-01-2014 om 10:05

Beste,

Je kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yuri Van Beijnen Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2014 om 15:22

Ik neem aan dat mijn domein naam en webhosting al gekoppeld zijn? aanders kan ik toch niet inloggen via mijn domeinnaam op filezilla en bestanden op de server zetten?

Zowaar nog een keer gedaan.

"De domeinnaam is al aanwezig op de server.
    Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het kan enkele minuten duren voordat deze nameserver wijziging verwerkt is."

ERm.. moet er dan ineens wel een public-html aangemaakt worden in de domains folder? Want die ik al zelf heb gemaakt staat er nog steeds. en Nog steeds direct admin login nodig om de index te bekijken.

4. Yuri Van Beijnen Member
    Reactie geplaatst op: 06-02-2014 om 13:41

bump. Nog niet kunnen oplossen.

5. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 07-02-2014 om 00:46

Yuri,

Staat je domein wel in directadmin? Als je zelf de mappen aangemaakt hebt dan is de domein niet in de DNS van de server. Dit dien je wel te doen.

Wesley.