1. AndyVB Member

Update van Wordpress gaat niet

Topic geplaatst op: 26-01-2014 om 18:49

Update van Wordpress gaat niet. Dit voor beide domeinen bij Versio.

Warning: copy(/home/dendercl/domains/denderclubninove.be/public_html/wp-admin/includes/update-core.php) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in/home/dendercl/domains/denderclubninove.be/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-direct.php on line 217

The update cannot be installed because we will be unable to copy some files. This is usually due to inconsistent file permissions.: wp-admin/includes/update-core.php

Installation Failed

2. Edith Gijsbregts Member
    Reactie geplaatst op: 26-01-2014 om 21:34

Ik krijg dezelfde error en via direct admin is de versie 3.8.1 nog niet beschikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. AndyVB Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2014 om 07:51

Bij installatron kreeg ik wel de versie 3.8.1 te zien. Update en melding dat het reeds de laatste versie was.

In wordpress echter nog steeds de melding dat er 'n update beschikbaar is. Update (vanuit wordpress) -> Foutmelding unable to copy files...

Heb nu vanauit installatron wordpress verwijderd en nieuwe installatie gedaan.
    => Probleem dat nu in wordpress bij bijv pagina's de icoontje van de editor niet tevoorschijn komen.

Hmmm...1ste echte ervaring met versio is niet echt 100% ;-(

4. Chris De Klerck Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2014 om 11:26

Ik heb een aanpassing in installatron voor u gemaakt. Kunt u het nu nogmaals testen? Werkt het nu wel correct voor u?

5. Marco Verhage Member
    Reactie geplaatst op: 10-04-2014 om 23:51

Zelfde probleem heb ik ook al paar keer gehad, laatste paar keer handmatig de update gedaan, maar hoe is dit te verhelpen?

6. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-04-2014 om 09:59

Dit is op te lossen door PHP 5.4 in te schakelen. Je kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: http://www.versio.nl/61-hoe_kan_ik_php_54_aanzetten.html

7. Max Bartosik Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2014 om 13:34

Na aanpassen .htaccess duurt het updaten van een plugin erg lang en soms lukt het wel en soms niet?
    Bij seo van yoast lukt het niet, krijg dan een time out server melding.Wat nu?