1. Hubert Member

DirectAdmin link werkt niet meer

Topic geplaatst op: 25-01-2014 om 21:37

De DirectAdmin link:

http://185.13.226.233:2222/

Geeft de foutmelding:

Probleem bij het laden van de pagina.

2. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 21:42

heb je een domein op dat ip staan? 

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 21:46

ja, dat heb ik

4. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 21:51

probeer dan is mijndomein.nl:2222

5. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 21:55

ook dat (awista.nl:2222) werkt niet.

Eerst kon ik wel in direct DirectAdmin. Daar heb ik awista.nl toegevoegd, en die default gemaakt. Ik weet niet of dat de reden is, maar nu kan ik niet meer in DirectAdmin, dus kan ik ook niets meer wijzigen.

6. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 21:58

wat heb je precies gedaan? de dns record gewijzigd? en zo ja wat heb je gewijzigd? en kan je nog op de site zelf? (het zou kunnen dat je gewoon geblokt bent... heb dat zelf ook gehad)

7. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 22:02

Ik heb vandaag voor het eerst een webhosting pakket bij Versio. Ik heb er nog niet zoveel meegedaan behalve wat ik eerder heb beschreven + een aantal emailaccounts en 2 ftp accounts aangemaakt. Bij mijn weten heb ik niet aan een dns record gezeten. Hoe kan ik nagaan of ik geblokt ben en hoe kom ik daar dan vanaf?

8. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 22:10

zolang je als je je domein intypt de pagina krijgt die er op is gezet (ik zie de standaard pagina) dan ben je niet geblokt.... je kan geblokt worden door een x aantal keren de verkeerde login in t typen bij direct admin enz. hoe kom je ze vanaf is door een mail te sturen naar ipblock@versio.nl met je versio id en je ip adres. 

als je jouw login niet meer weet of dergelijke kan je normaal in de versio inloggen - klantenpaneel - webhostingpaketten (in jouw geval) - op de balk van je pakket zie je een vergrootglas (klik daarop) - en dan meer informatie bekijken - en daar zie je jouw ip nameservers enz enz maar onveraan een button met reset login en zo kan je aan een vers pass graken voor je direct admin

9. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 22:15

@Hubert Het kan 24 uur duren voor je domein bereikbaar wordt na het instellen van de nameservers. Je kan tijdelijk inloggen in DirectAdmin via het IP adres van de server zoals vermeld in het mailtje van jouw hosting pakket of via het tijdelijk subdomein op je pakket met :2222 achteraan.

10. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 22:26

Beste Peter,

Je schrijft: "zolang je als je je domein intypt de pagina krijgt die er op is gezet (ik zie de standaard pagina)".

Het volgende:

Inderdaad had ik eerst zo'n standaard pagina, maar als ik nu www.awista.nl intyp krijg ik hetzelfde probleem, nl "Probleem bij het laden van de pagina."

Ik heb geen verkeerde login's ingevoerd.

De reset login heb ik ook al een keer toegepast, maar zonder resultaat.

11. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 22:41

Beste Fabien,

Het IP adres van de server zoals vermeld in het mailtje van mijn hosting pakket werkt gewoon niet meer.

12. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 22:48

@Hubert

als ik op de website ga (awista.nl) krijg ik mooi het standaard htlm fototje te zien.... ik vrees echt dat je geblokt bent. Als ook niet op de ftp kan is het echt duidelijk... en dan stuur je gewoon een mailtje naar ipblock@versio.nl met je ip en je gebruikersnaam van versio.

13. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 23:09

@Peter

Ik heb een mail verzonden en al een ticketnummer ontvangen. Ik hoop dat Versio het snel op kan lossen.

Bedankt voor de tip.

14. Peter Martens Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 23:11

is heel graag gedaan :p

15. Hubert Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2014 om 21:50

inderdaad, ik was geblockt. Met een mailtje is het opgelost.