1. Michael Coenradi Member

E-mail support

Topic geplaatst op: 25-01-2014 om 18:22

Ik heb nu meerdere malen mailtjes gestuurd naar sales@versio.nl en support@versio.nl

Ik heb uren gewacht op een ticket. ook mijn spamboxen gecontrolleerd.

Krijg niets aan reacties terug. Komen de mailtjes wel aan?

Ik stuur vanaf mijn vaste mailadres (gehost bij versio) als vanaf mijn gmail adres.

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 20:34

Hallo Michael, in het weekend is de helpdesk gesloten. Je zult dus pas maandag antwoord ontvangen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michael Coenradi Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 20:42

Beste Reshad,

Vreemd dat ik dan nog geen ticketnummer ontvangen heb.

Het betrof meer een sales vraag. Ik wil namelijk weten hoe ik een domeinnaam het snelst kan vastleggen aangezien deze nu in quarantaine staat.

De nieuwe registrar is overigens de zelfde als de oude.

Zitten hier extra kosten aan vast?

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 20:49

Hiervoor is inderdaad persoonlijk contact met de helpdesk voor nodig. Indiej het om een .nl domein gaat, stuur je ID bewijs mee naar de helpdesk (of de ID bewijs van de domeinnaamhouder, indien dat iemand anders is). Als de domeinnaam op naam van een bedrijf staat, dan ook kvk uitreksel mee sturen.

Normaliter krijg je binnen 10 minuten een ticket nummer. Soms duurt het een paar uur voor je een ticket nummer ontvangt als je email in onze spamfilters belandt. 

5. Michael Coenradi Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 20:55

Dan is nog mijn vraag, zitten daar nog kosten aan verbonden?

6. ingeb Member
    Reactie geplaatst op: 23-10-2014 om 11:04

Hallo,

Ik heb daarnet een probleem gemeld via mijn klantenpaneel, ik had automatische een ticket om 10:41 ik kreeg een antwoord en het probleem was opgelost om 10:49

In het verleden ook een probleem gehad tijdens het week-end, duurde dan wel langer (een dag) maar daarna was ook het probleem opgelost.

Dus goed nieuwe mag ook gemeld worden :-)

misschien toch beter een ticket aanvragen via je klantenpaneel ?

groetjes van Inge

7. Nico Röge Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2016 om 10:15

Geachte heer, mevrouw,

Het e-mail adres waar u uw facturen naar toe stuurt is dankzij jullie al geruime tijd niet meer in gebruik waardoor ik uiteraard mijn facturen niet ontvang, en ze dus ook niet kan betalen!

Tenslotte zijn jullie dan zo vriendelijk om mij aan de schandpaal te hangen, door mijn site ofline te halen en daar vervolgens bij te vermelden dat de site ofline is gezet door een openstaande rekening.

Derhalve daarom heb ik besloten geen gebruik meer te willen maken van uw zeer slechte diensten, in hoeverre er dan überhaupt sprake is dan wel zijn geweest van diensten.

Met vriendelijke groet,

Nico Röge
    www.vnrhousing.nl

8. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-09-2016 om 10:41

Zou u hiervoor bij ons een ticket kunnen aanmaken via de 'Helpdesk pagina' en ons kunnen uitleggen waarom dit precies onze schuld is en hierdoor de facturen niet kan betalen? Wij zullen u dan per ticket zo goed mogelijk proberen te helpen en te woord staan.

U dient op de helpdesk pagina eerst een vraag van minimaal 3 woorden in te typen voor u een ticket kunt aanmaken, dit is gedaan om te controleren of uw vraag niet in één van onze artikelen al is uitgelegd.