1. basdv98 Member

Live chat weg

Topic geplaatst op: 25-01-2014 om 10:13

Weet iemand waarom de versio livechat weg is? En of dat nog terug gaat komen? ik vond het altijd heel handig

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 10:50

De chat is niet weg, je moet nu alleen eerst je vraag intypen alvorens je de mogelijkheid krijgt om te chatten.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. basdv98 Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2014 om 11:04

Oh ik zie het, maar als de vraag niet word gevonden in de kennisbank dan is er geen mogelijkheid om te chatten en het is ook heel onduidelijk dat je op die manier in de chat kunt komen.

Een tip van mij is om het duidelijker te maken hoe je de chat in komt en om de link naar de chat vanuit de homepagina te veranderen of werkend te maken

4. Corien Schrijver Member
    Reactie geplaatst op: 29-01-2014 om 22:18

Vandaar, ik zocht me al helemaal wezenloos. Verre van ideaal deze verstopplek.

5. wittepeter Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 05:33

ik vind het ook zeer lastig dat deze verdwennen is ik had verrleden keer een mail gepost dan krijg een een mooi antwoord mailtje en helaas daar is het bij gebleven. nu heb ik al sind een paar dagen een nieuw domein aangemaakt en zie deze wel in men domein pakket maar niet in direct admin als ik naar de vraag in typ vind het hier geen antwoord voor

6. Ralph Maas Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2014 om 19:29

Krijg zelfs na het vragen geen mogelijkheid op chat? En wachten op antwoord op een geschreven mail gaat ook niet echt vlot.......... zucht...

7. Ralph Maas Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2014 om 19:32

Ahh..een langere duidelijke vraag in typen en e komt er... Dus gevonden.