1. Karen61 Member

Publiceren wijzigingen via FTP lukt niet

Topic geplaatst op: 24-01-2014 om 22:48

Ik heb al een tijdje een website online staan, maar het publiceren (uploaden) van wijzigingen lukt niet. Ik werk met WYSIWYG (naam programma) en krijg de volgende melding:

*** START OF WYSIWYG WEB BUILDER PUBLISH ***
    Scanning publish folder...
    Found 94 file(s).
    Initializing FTP connection...
    Checking host...
    Host was successfully parsed.
    Connecting to 46.21.172.165...
    Using PASV mode.
    Succesfully connected.
    Current directory is '/'
    Setting remote folder to /domains/hakazang.nl/public_html/...
    RESPONSE: 550 images: Directory not empty
    Uploading 'aanmelden_live.php'...
    Successfully uploaded file.
    Uploading 'aanmelden_nes.php'...
    Internet Exception Error 12003

Details:
    De server heeft uitgebreide informatie teruggestuurd. 
    226 Transfer complete
    200 Type set to I

Closing FTP connection...
    Removing temporary files...
    Publish failed!
    *** END OF WYSIWYG WEB BUILDER PUBLISH ***

Ik ben een halve leek die haar best doet, maar voor zover ik weet heb ik niets gewijzigd in de FTP gegevens en de map waarin alle files worden geplaatst bij uploaden. De afgelopen jaren heb ik op deze wijze wel vaker wijzigingen gepubliceerd, alleen de laatste tijd krijg ik regelmatig deze foutmelding. Iemand enig idee? 

2. Karen61 Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2014 om 23:28

Inmiddels ben ik zelf wat wijzer geworden, misschien ook nuttig voor andere mensen. Het blijkt een bug van MIcrofsoft te zijn die ook (een aantal) andere websitebouwprogramma's dupeert: 

"Unfortunately there is a bug in the FTP functionality of Windows 7/Windows 8/IE11 (wininet) that makes it impossible to successfully upload files with Windows built-in FTP.
    Note that this is not an issue of WYSIWYG Web Builder! Microsoft has released a buggy version of the new browser that overwrites standard Windows functionality that was previously working correctly. 

Not only WYSIWYG Web Builder is affected but many other software that are using the same (built-in) FTP built-in functions. Even the standard FTP utility in Windows no longer works!"

Voor meer informatie zie: 

http://wysiwygwebbuilder.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=58619 

Vond u dit antwoord nuttig?