1. Haimanti Dekker Member

Databaseblock?

Topic geplaatst op: 22-01-2014 om 18:41

Hoi!

Ik heb mijn website van > Localhost > mijn domein gekopieerd. Ook de database van local > domein. Maar zodra ik mijn domein opga en en een connectie probeer te maken met de database krijg ik dit:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host 'vserver5.axc.nl' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/haimatj5/domains/haimanti.nl/public_html/sub/vuurpijl/includes/connection.php on line 6
    Database connection failed: Host 'vserver5.axc.nl' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts’

Voorzover ik begrijp is de connectie van mijn database dus geblokkeerd of? De connectie gegevens zijn verder goed. Kan ik dit zelf oplossen, of moeten jullie dat doen. Er staat inderdaad unblock with 'mysqladmin flush-hosts’. Maar wat kan ik daarmee?

Met vriendelijke groet,

H. Dekker

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-01-2014 om 12:29

Probeer eens om verbinding te maken met localhost in plaats van vserver5.axc.nl Daarmee zal het probleem opgelost moeten zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Haimanti Dekker Member
    Reactie geplaatst op: 23-01-2014 om 12:41

Ik ga het proberen!

4. Haimanti Dekker Member
    Reactie geplaatst op: 23-01-2014 om 12:47

Nee dat werkt ook niet. Acces denied krijg ik dan. Terwijl de gegevens wel goed zijn.
    Maar ik hoor hem toch gewoon via die server te kunen draaien?

5. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-01-2014 om 18:19

Test het nogmaals, het zou nu weer correct moeten werken!

Wesley

6. Haimanti Dekker Member
    Reactie geplaatst op: 23-01-2014 om 21:37

Het is gelukt! Top, bedankt!