1. Luna Batota Member

Parse error/FTP

Topic geplaatst op: 20-01-2014 om 11:19

Hallo,

Om te bginnen wil ik zeggen dat ik nog een "nul" ben in de programmeertaal (en dus ook in het programmeren). Ik gebruik Wordpress voor mijn site lkamar.com. In mijn theme (sugar and sipce) wou ik een zin boven de comment bar plaatsen. Daarvoor ben ik op wordpress naar Appearance --> editor --> functions.php geweest en heb ik de code geplakt. Bij het drukken van de "update file" knop kreeg ik een foutmelding Parse error: syntax error, unexpected '&', expecting ']' on line 293.

Ik kan sindsdien helemaal niks meer doen op mijn site (overal waar ik druk krijg ik die foutmelding)... Dus bij de host hulp gaan vragen leek me de beste oplossing. Na wat opzoekwerk blijkt dat ik een FTP client moet hebben en het daar moet aanpassen, maar geen idee hoe dat moet... Ik ben dus opzoek naar iemand die ook zo'n probleem heeft gehad (of weet hoe dit op te lossen) en die me alles in simpele woorden kan uitleggen.

Alvast bedankt!!

Luna

2. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2014 om 11:57

In Directadmin onder het kopje File manager zit een ingebouwde webbased FTP client. U kunt hier de code weer aanpassen zodat de fout verdwijnt en de website weer werkt!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Luna Batota Member
    Reactie geplaatst op: 21-01-2014 om 20:00

Het is gelukt! Erg bedankt voor de hulp!

Luna

Vond u dit antwoord nuttig?