1. Gert Van Slooten Member

    Help nieuw ip adress en nu?

    Topic geplaatst op: 12-01-2014 om 09:48

    Sinds eind november kon ik niet meer mailen naar hotmail adressen omdat hotmail op onverklaarbare wijze het ip van mijn cloudbox op de black list had gezet.
    Na veel heen en weer mailen kreeg ik uiteindelijk eht advies van Versio om een nieuw ip te maken :
    U kan dit doen via cloud.axc.nl bij "Networking". Het oude IP adres kan u dan verwijderen, nadien nog even een "Rebuild network" uitvoeren.

    Dit heb ik gedaan, echter al mijn websites liggen eruit. OOk kan ik niet meer op de direct admin komen.
    Op 1 website heb ik via het klantenpaneel---dns instellen---het nieuwe ipadress geplakt, maar helaas zonder resultaat.

    Wie weet wat ik nog kan doen?

  2. Marcel Dekkers Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2014 om 17:49

    Dat is logisch, als het ip adres wijzigt kan directadmin niet meer werken,
    Dit omdat de licentie op het oude ip staat.

    Dus het nieuwe ip invoeren op het klantenpanel van versio bij je cloudbox,
    En daarbij via SSH het ipadres in directadmin wijzigen,

    zie, 
    http://help.directadmin.com/item.php?id=250

    mvg Marcel

    Vond u dit antwoord nuttig?