1. Jaap Melchels Member

Wordpress update mislukt

Topic geplaatst op: 28-12-2013 om 13:01

Beste forumleden,

Gisteren geprobeerd te updaten naar Wordpress 3.8 met de 'nu bijwerken' knop. Dit werkte echter niet. Na wat Googlen kwam ik erachter dat het wel eens aan de permissions zou kunnen liggen. Vervolgens heb ik in de file manager handmatig veel ownerships gereset en mappen/bestanden de permissie 755 gegeven. Als ik nu probeer te updaten krijg ik bij zowel het updaten van Wordpress als plugins de volgende melding:

Download mislukt.: De doelmap voor het streamen van bestanden bestaat niet of is niet schrijfbaar.

Kan iemand mij vertellen wat ik in moet stellen en hoe ik dit doe om (1) de plugins gewoon weer vanuit de wp-admin bij te kunnen werken en (2) Wordpress te updaten naar 3.8?

Alvast bedankt!

Groet,

Jaap

2. David Van Beek Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2013 om 20:38

Ik heb hetzelfde probleem. Gezeur met updates die massaal mislukken met 'map kan niet aangemaakt worden'.

Verder krijg ik ineens de volgende errors onder in beeld van mijn website:

Warning: Unknown: open(/tmp/sess_7f1256016c40866f7341f659de035681, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0

hoe los ik dit op?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sahina Toerab Member
    Reactie geplaatst op: 11-01-2014 om 14:43

Je moet hem updaten via DirectAdmin en niet via de wp-admin in wordpress.  

Vond u dit antwoord nuttig?