1. pmmtje Member

Website online maar helemaal wit

Topic geplaatst op: 26-12-2013 om 12:05

http://www.ishetonline.nl">www.ishetonline.nl zegt dat mijn website online is. Dat is hij ook maar ik zie alleen een witte pagina. Helemaal niks alleen wit......

Wat gaat er fout? Is dt een server probleem of doe ik iets verkeerd?

2. Dylan Lindelauf Member
    Reactie geplaatst op: 26-12-2013 om 17:18

hallo programmeer jij je site(s) ik denk het namelijk niet. je moet eerst de site bouwen door (als dat hier is) 

een website builder met slepen en klikken  of door hem te programmeren. hiervoor moet je een deel van de site openen die niet op deze eendezelfde site te vinden is. het programmeer sectie (wat ik dus gebruik)  is te vinden via een link die je als het goed is gemaild is zodra je het pakket besteld hebt. de inlog hiervoor staat in een dezelfde mail vermeld. dan moet je je site daar programmeren. of je moet opzoek gaan naar de locatie van (als die er wel echt is ) de website builder. 

als je website niet is opgebouwd uit programmeer code ( zowel zelf geprogrammeerd als door website builder)  bestaat de site niet en is hij wit. dus kijk maar of dit het probleem is anders zou ik zeggen begin anders maar eens aan je site want zolang je hem niet opbouwt met programmeren/ site builders zal hij wit blijven ongeacht of hij online is

Vond u dit antwoord nuttig?

3. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2013 om 14:37

Een witte pagina betekend 9 van de 10 keer een fout in het script.

Een zogenaamd parse error.

Kijk eens in je logs of je een error ergens ziet.

Wat heb je op je website staan?

Meer info nodig.

Waarscijnlijk staat de error reporting uit in de config van je script..

4. pmmtje Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2013 om 15:22

Ik heb wordpress geïnstalleerd. Slechts een paar pagina's gemaakt. Ik wil eerst zeker weten of hij het gaat doen voordat ik alles ga plaatsen.

(ik had mijn site af maar kon niet updaten en geen afbeeldingen meer uploaden. Heb alles verwijdert en ge- reset. Nu heb ik wel de nieuwst wordpress instellingen en de afbeeldingen lukken ook maar ik zie niets in beeld. Zoals ik al schreef, alles wit)

In directadmin zijn geen errors te zien. 

5. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2013 om 21:42

Ik ken WP zelf niet (goed). Maar er zal ongetwijfeld een mogelijkheid zijn om error reposting van php aan te zetten.

​mss via het index.php bestand : zoek naar error_reporting() oid.

Als je dit aan hebt staan zal er waarschijnlijk een hele andere wereld voor je open gaan ;)
    en kun je duidelijker localiseren waar de error vandaan komt.

Het is waarschijnlijk een fout in een php script waardoor de output niet geparsed kan worden.
    als de error_reporting uitstaat, krijg je dus een witte pagina.

Als je een bestand aanroept wat niet bestaat, krijg je een http 404 foutmelding in je browser, of iets van no permission to enter / (/ = je root waar je index.php/html staat)