1. Wilfried Walpot Member

Heeft er iemand Mijoshop draaiende?

Topic geplaatst op: 19-12-2013 om 23:36

Ik ben recent met een aantal domeinen naar hier verhuisd en heb tot nu toe alles kunnen opvangen met .htaccess enzo, echter heb ik nu een site die ik aan het maken ben met Joomla & Mijoshop, echter Mijoshop wilt niet laden, wegens enkele foutmeldingen. Een vraagje, heeft er al iemand Mijoshop draaiende hier? 

Volgens de support bij Mijosoft zit het probleem in:

Because these functions has been disabled in your server settings:

symlink, popen, system, exec, proc_get_status, proc_nice, proc_terminate, define_syslog_variables, syslog, openlog, closelog, escapeshellcmd, passthru, ocinumcols, ini_alter, leak, listen, chgrp, apache_note, apache_setenv, debugger_on, debugger_off, ftp_exec, dl, dll, ftp, disk_free_space, disk_total_space, shell_exec, eval, proc_close, proc_open, allow_url_fopen, show_source, get_current_user, getmyuid, apache_child_terminate, pfsockopen, posix_ctermid, posix_get_last_error, posix_getcwd, posix_getegid, posix_geteuid, posix_getgid, posix_getgrgid, posix_getgrnam, posix_getgroups, posix_getlogin, posix_getpgid, posix_getpgrp, posix_getpid, posix_getppid, posix_getpwnam, posix_getpwuid, posix_getrlimit, posix_getsid, posix_getuid, posix_isatty, posix_kill, posix_mkfifo, posix_setegid, posix_seteuid, posix_setgid, posix_setpgid, posix_setsid, posix_setuid, posix_strerror, posix_times, posix_ttyname, posix_uname

De foutmeldingen in het log zijn:

2013-12-18 9:36:10 - PHP Unknown: Non-static method JVersion::isCompatible() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/wwsoldx107/domains/ww-solutions.nl/public_html/biomy/plugins/quickicon/jcefilebrowser/jcefilebrowser.php on line 86
    2013-12-18 9:36:11 - PHP Notice: Undefined index: business in /home/wwsoldx107/domains/ww-solutions.nl/public_html/biomy/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/template/helper.php on line 827

Alvast dank

Reageer
  2. Er zijn nog geen reacties.