1. Fieke Bazelmans Member

Wordpress installatie niet zichtbaar

Topic geplaatst op: 18-12-2013 om 10:18

Wordpress installatie niet zichtbaar in Installatron

Alle websites die ik maak worden gebouwd met Wordpress. Voorheen zat ik bij een andere host die ermee stopte, waarna ik naar Versio ben verhuisd. Na de verhuizing is bij geen van de websites, de overgehuuisde Wordpress installatie zichtbaar in Installatron. Updaten kan dus ook niet met Installatron.

Is er een mogelijkheid om een verhuisde WP installatie toch als functioneel en zichtbaar in Installatron te krijgen?

2. Fieke Bazelmans Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2013 om 10:20

Het meest vervelende is wel, dat ik dus ook geen backups kan maken op de mij bekende manier, via Installatron!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Kirsten Boersma Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2014 om 10:19

Je kan als het goed is een Wordpress installatie importeren in Installatron. Dan wordt deze wel zichtbaar.

4. Corne Lukken Member
    Reactie geplaatst op: 29-01-2014 om 09:05

Dit is precies waar ik last van heb maar omdat ik hem niet kan deinstalleren mag ik ook geen wordpress meer installeren op dezelfde locatie via instaltron :(

5. Corne Lukken Member
    Reactie geplaatst op: 29-01-2014 om 09:30

Ik heb zojuist dat met importeren geprobeerd, maar krijg de error dat er al een installatie bestaat. Maar deze kan ik dus niet deinstalleren want hij staat niet instaltron lijst. Me instaltron lijkt me gebugged.