1. Angela Van Der Ploeg Member

Update wordpress 3.8 niet zichtbaar in D

Topic geplaatst op: 17-12-2013 om 19:54

Normaal gepsroken krijg ik mail als er een nieuwe versie beschikbaar is voor Wordpress. Ik kan dan via de Direct Admin de installatie update voltooien.

Nu met de nieuwe versie 3.8 zie ik dit al tijden staan in het Dashboard van mijn website maar niet in de Direct Admin. Dus heb ik maar de update gedaan via het Dashboard. Hoewel ik dit liever niet zod oe, want in de Drect Admin kan ik gelijk een backup maken als ik een update doe.

Bij al mijn websites (5 stuks) zie ik de update van wordpress 3.8 niet verschijnen in de Direct Admin. Mijn vraag hoe dat komt en waarom en waarvoor en of dit bij de volgende versie wel weer in orde komt.

Bedankt alvast voor het beantwoorden.

2. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2013 om 12:25

Niemand? Ook niet van Versio zelf?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-12-2013 om 19:04

Hallo, je mag even mailen naar support@versio.nl en de DirectAdmin username vermelden. We zullen Installatron dan voor je updaten.

4. Heartland Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2013 om 09:52

Ook ik krijg al geruime tijd geen melding in Direct Admin omtrent een update Wordpress naar versie 3.8. Installatron blijft maar vermelden dat ik de laatste versie 3.7.1 heb. Via de mail krijg ik dan als antwoord: "Het is wachten op installatron voor deze update bij ons er bij komt te staan, dit kunnen wij ook niet forceren helaas".

Omdat ik foutmeldingen krijg als ik Wordpress installeer via het Dashboard, heb ik dit (voor de eerste keer) handmatig gedaan. Echter de website lijkt wat instabiel hierdoor met foutmeldingen als ik probeer een foto te uploaden. Kan men mij hierover informeren? Omdat ik bij een vriendin (ook klant bij Versio) al dagen geleden via Direct Admin een Wordpress installatie heb opgewaardeerd naar versie 3.8 en deze website loopt nu perfect, ben ik benieuwd naar hoe dit kan.

Bij voorbaat dank!

5. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2013 om 11:45

Ik wil wel mailen hoor.....maar normaal kwam dit gewoon automatisch in DirectAdmin.

Bij mijn nieuwe naam en hosting is dit wel gebeurd, dus waarom bij mijn anderen dan niet......die ik dus al veel langer heb bij jullie.

6. Heartland Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2013 om 22:42

Alles is nu in orde! Bedankt voor de snelle reactie! Groetjes

7. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 24-12-2013 om 12:13

Heartland, je zit wel in mijn topic te vertellen dat alles in orde is.....bij jou......

Maar goed, hier ook even gekeken en omdat ik een update in het dashboard had gedaan en niet in de DirectAdmin (wat ik normaal altijd wel doe) zie ik in de DirectAdmin nu dat ook daar staat aangegeven dat ik verise 3.9 heb.

Nu maarhopen dat bij een volgende update het in de DirectAdmin te zien is.

8. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 24-12-2013 om 12:28

Uiteraard bedoel ik versie 3.8 (kon het niet meer veranderen)

Bedankt voor het oplossen van het probleem.

9. Ullef Member
    Reactie geplaatst op: 25-12-2013 om 08:22

Bij mij gaat het ook mis, Wordpress heb ik voor alle domeinen geinstalleerd via Installatron. Tot nu kreeg ik nieuwe versies altijd snel in het menu van Installatron te zien, dit keer niet.

Misschien kan Versio eens kijken wie hier nog meer last van heeft en/of haar klanten een mailtje sturen met de vraag dit te controleren na de feestdagen.

Ik heb een mailte naar Support gestuurd.

10. Heartland Member
    Reactie geplaatst op: 25-12-2013 om 10:52

Ja.. sorry, mijn reactie is inderdaad wat verwarrend, Angela. Gelukkig is het bij jou nu ook in orde. Ik hoop voor meer mensen dadelijk. Dat installatron wat trager is/was met de laatste update Wordpress klopt! Groetjes en fijne dagen!

11. Ullef Member
    Reactie geplaatst op: 25-12-2013 om 23:40

Probleem opgelost door de servicedesk, dank!

12. Geert Pieters Member
    Reactie geplaatst op: 16-09-2015 om 08:35

Hier blijft de Installatron ook de updates voor WordPress negeren.

Ondertussen heb ik al een mailtje naar support gestuurd.

13. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-09-2015 om 09:54

Hallo Geert,

Bedankt voor het aanmaken van een ticket. Wij pakken het zo snel mogelijk op.

Groet,

Justin - Helpdesk