1. Geck-O Member

Accounts verspreiden verschillende ip's

Topic geplaatst op: 15-12-2013 om 10:25

Ik heb een reseller account gekocht vooral omdat er het volgende op de site van versio staat.

Zelf uw eigen server kiezen
    Wij geven onze klanten zoveel mogelijkheid vrijheid. Zo kunt u in uw klanten panel zelf uw accounts verspreiden over verschillende servers. Zo krijgt ieder account een ander IP adres en dit kunt u gebruiken om uw positie in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google en Bing te verbeteren.

Echter kan ik in Direct Admin bij het aanmaken van een nieuw account maar kiezen uit 1 server ip adres. Zie ik iets over het hoofd?

2. Michiel VWS Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2014 om 14:31

Ik denk dat je verkeerd leest. Als je meerdere reselleraccounts hebt kun je deze accounts via het klantenpaneel bij Versio (is dus wat anders dan je Direct Admin) over de verschillende servers verspreiden. 

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sam77 Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2014 om 01:25

ik heb de tekst 5 maal gelezen. hij leest het niet verkeerd, het staat er verkeerd of op zijn minst erg verwarrend. 1 account kan maar 1 ip adres hebben dus iemand mag mij uitleggen wat er verbeterd in de zoekresultaten als je je accounts op verschillende servers plaatst?

Vond u dit antwoord nuttig?