1. anietje62 Member

Error 404 bij website

Topic geplaatst op: 15-12-2013 om 03:15

Nu een paar weken bezig met mijn eerste website (in Joomla) Hij was bijna af. Heb daar oa phocagallery op geinstalleerd en dat werkte allemaal prima. Na wat onderzoek op internet ook besloten om phocaguestbook te installeren. Helaas, had ik dat maar niet gedaan. Het gastenboek/contactformulier kon alleen maar ingevuld worden na login en dat wilde ik niet, dus besloot ik het item te verwijderen. Sindsdien kan ik niet meer op mijn website komen, er komt steeds error 404 page not found oid. Ik kan nog wel in het administrator gedeelte komen, maar on-line is ie dus niet meer. Ik heb nu weer een ander phocaguest boek gemaakt, maar helaas...geen resultaat. 

Help... ik heb hier echt weken zowat dag en nacht aan zitten zwoegen en was zo blij dat de website bijna af was.Ik ben dus geen prof. Ik heb gisteren ook een vraag op het phoca-forum geplaatst, maar nog geen antwoord gekregen.

Hopelijk kan iemand me helpen.....

2. revo Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2013 om 17:28

Heb je al een oplossing gevonden?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. anietje62 Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2013 om 18:42

Een paar dagen geleden heeft een buurman geholpen, op het phocaforum kwam er ook geen antwoord. Blijkbaar was de categorie "uncategoriesed" verdewenen. Na die opnieuw aangemaakt te hebben werkte de website wel, maar best wel traag, wat waarschijnlijk toch door de phoca-galleries komt. 

Ik gebruik de template Helix-ii en daar zit ook een gallery bij, dus ik ben nu aan het kijken of ik die toch kan gebruiken ipv de phoca-gallery. Ben er alleen nog niet achter hoe ik rechtstreeks in de HTML-code van de website kan komen. De gallery zet nl alle foto's om in landscape (300x200), terwijl de meeste foto's portrait zijn en je dus erg rare uitgerekte foto's krijgt. Blijkbaar moet je dit ergens in de code veranderen, maar ik zoek nog even verder, voor ik hierover een nieuw topic open.

Deze mag dus gesloten worden.

4. revo Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2013 om 19:10

Over welke website gaat het?

5. anietje62 Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2013 om 19:57

www.pinballmagicinternational

In het artikel Indiana Jones (2) gebruik ik de ingebouwde gallery.

De overige pagina's de phocagallery

Alvast bedankt voor het kijken.

Anita

6. anietje62 Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2013 om 19:58

http://www.pinballmagicinternational.nl

(was de .nl vergeten)