1. beekbergen Member

    Could not connect to server

    Topic geplaatst op: 03-12-2013 om 12:35

    Sinds kort heb ik problemen met mijn  VPS server. Hij werkte helemaal naar wens maar nu vanmorgen kwam in eenkeer een melding bij alle websites in beeld dat de directadmin licensie was verlopen, dit kan niet omdat ik een levenslange licensie heb en het ip staat goed ingesteld.

    Nu probeerde ik net met de console in te loggen maar dan krijg ik de melding: could not connect to server....

    Ook kan ik mijn VPS server niet meer uitzetten of rebooten. Hij springt direct weer aan. 

    Iemand een idee waar bovenstaande ineens door kan komen?

    Het gaat om websites die live waren dus het is erg urgent

  2. Marcel Dekkers Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2013 om 15:00

    Kun je nog wel als root inloggen met bijvoorbeeld putty ?

    Als dat nog wel lukt dan zou je het volgende kunnen proberen.

    cd /usr/local/directadmin/scripts
    ./getLicense.sh 123 1234
    service directadmin restart

     

    Waarbij 123 je client ID en 1234 je licentieID is

    je kunt deze vinden door in te loggen op versio.nl
    en dan naar cloudbox omgeving te gaan.
    Dan klik je achter je cloudbox op het vergrootglas.
    Dan naar licenties beheren.
    dan nogmaals op het vergrootglas.

    daar vind je de Custumer ID en Licentie ID.
    Tevens controlleer ook het IP adres of deze overeen komt met je cloudbox IP.

     

    MVG Marcel

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. beekbergen Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2013 om 15:04

    Bedankt voor je reactie. Probleem is met onderstaande opgelost.

    Vond u dit antwoord nuttig?