1. bobsterrr Member

Wordpress werk niet meer goed na verhuiz

Topic geplaatst op: 06-11-2013 om 16:25

Ik ben nu inmiddels al 3 weken elke dag met jullie aan het mailen en de site van mijn klant heeft nog steeds problemen met het upgraden naar php 5.4 na het verhuizen van een starten naar een "speciaal" wordpress pakket en kan nu geen afb toevoegen geen plugins installeren of upgraden.

Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben? Met de bar langzame en slechte support van Versio ben ik tot op heden geen centimeter opgeschoten. Al 6 x een mail gehad met hetzelfde antwoord bijvoorbeeld :

Er is één of meerdere plugins op uw installatie die niet werkt onder php 5.4.

Kan u de plugins eens uitschakelen op uw website op een moment dat u geen bezoekers verwacht, nadien de php 5.4 code toevoegen in uw .htaccess bestand helemaal bovenaan: http://www.versio.nl/61-hoe_kan_ik_php_54_aanzetten.html en nagaan of het nadien wel correct werkt voor u?

Versio, kom eens even met een concrete oplossing!! Anders zie ik me genoodzaak de handel bij jullie op te zeggen...

2. remcok Member
    Reactie geplaatst op: 06-11-2013 om 19:13

De vraag is nu terug: Heb je dat advies van Versio support al eens uitgeprobeerd en zo ja, wat was het resultaat daarvan?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Augus Van Gils Member
    Reactie geplaatst op: 06-11-2013 om 19:53

Zet debug van wordpress is aan en komt met concrete error's. Ik heb ook de ervaring dat niet alle Versio medewerkers op dusdanig niveau verstand hebben van wordpress (wat ook echt niet nodig is). Maar kom dan met concrete errors.

Wellicht dat iemand anders je kan helpen, dit ligt aan WP zelf en echt niet aan de hosting.

Vond u dit antwoord nuttig?