1. Tim Thomaes Member

WP theme uploaden

Topic geplaatst op: 13-10-2013 om 13:03

Wanneer ik mijn thema probeer te uploaden via de admin van Wordpress krijg ik de volgende error: "Unable to create directory wp-content/uploads/2013/10. Is its parent directory writable by the server?"

Ik heb het ook handmatig geprobeerd via FileZilla, geupload in map 'uploads' en 'themes' en beide keren de permissions naar 775 en 777 gezet, maar het thema verschijnt niet in de admin-appearance-themes. De permissions heb ik nu weer allemaal teruggezet. 

Ik heb ook geprobeerd de mappen '2013' en '10' aan te maken, maar ook dat helpt niet.

Ik heb op internet gezocht naar troubleshooters, en sommige zeggen dat ik in de wordpress admin naar 'media' moet en de uploadfolder moet wijzigen, maar ik denk dat dat van een oudere versie van wordpress is, want die functie is er niet meer. 

Het thema is 'simplecorp', bij de documentation ervan staat verder niets bijzonders. 

Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Alvast bedankt.

2. sallandse Member
    Reactie geplaatst op: 14-10-2013 om 14:04

Heb je al geprobeerd om je website te draaien op basis van php 5.4?

http://www.versio.nl/61-hoe_kan_ik_php_54_aanzetten.html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. AnoniemK Member
    Reactie geplaatst op: 24-10-2013 om 23:28

Beste,

Ook ik had problemen met permissions om fotos en themas up te loaden.

Ik ging naar me directadmin > files > naar de juiste directory, in dit geval > wp-content > Alle files op 777 zetten 

en daarna in de uploads folder ook alles op 777 zetten zodat alle bestanden en mappen op 777 staan.

Daarna thema opnieuw downloaden, dan moet het werken!

mvg,

Vond u dit antwoord nuttig?