1. jeffer Member

Toekomsttips voor versio

Topic geplaatst op: 31-12-2011 om 05:04

Ik ben misschien nog niet zo heel lang klant, maar heb bewust gekozen voor versio vanwege prijs/kwaliteit verhouding...die gaandeweg alleen maar beter lijkt te worden.
    hieronder een paar dingetjes (waar ik gaandeweg op ben gekomen) die ontbreken aan het reeds zo uitgebreide aanbod.

Voor resellers:
    - versio nieuws per feeds of mail...ik blijf graag op de hoogte.
    - resellers vooraf op de hoogte brengen van gepland onderhoud aan netwerk of servers zodat zij het hun klanten kunnen laten weten en het niet kan gelden als downtimme.
    - enable geplande backups in direct admin.

overig:
    - .nu en .de domein extenties toevoegen.
    - meer transparantie wanneer autobackup etc niet werkt.
    - enable userdir op de servers.
    - maak zelf een vertaalde versie van direct admin om aan je nederlandse klanten aan te bieden....dit zijn er volgens mij genoeg.
    - haal het marktplaats gedeelte uit het forum, dit past niet en de gemiddelde klant heb hier niks aan.
    - neem nog niemand aan voor support en/of marketing, goed contact met nieuwe of bestaande klant is belangrijk.
    - eenmalig bedrag voor ook de windows os'en op dedicated servers.
    - meer/betere inzichten tegenover klanten bij hoge load of suspenden account.

no hard feelings, versio is goed bezig!
    er is serieus over nagedacht van deze kant...hoop dat jullie dat aan jullie kant ook doen :)
    cheerio!

2. jeffer Member
    Reactie geplaatst op: 31-12-2011 om 05:13

Een knopje om terug te komen naar de forum index is ook wel fijn nog...en een edit knopje om mijn typfout weg te halen :)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. WebApp Member
    Reactie geplaatst op: 15-08-2012 om 19:35

Inderdaad een paar zeer goede tips vind ik, vooral wat betreft de domeinnamen, gemakkelijker op de hoogte gehouden worden van onderhoud, en een NL versie van directadmin.

4. MEEUW Member
    Reactie geplaatst op: 19-11-2012 om 15:50

+1

- resellers vooraf op de hoogte brengen van gepland onderhoud aan netwerk of servers zodat zij het hun klanten kunnen laten weten en het niet kan gelden als downtimme.

??????????
    - meer transparantie wanneer autobackup etc niet werkt.
    Ehm... wanneer mislukt er dan een back-up ?!
    Worden we daar niet van op de hoogte gehouden dan? Nooit bij stil gestaan. VERSIO ! inhoudelijke reactie graag. Want kan het echt niet aan mijn klant verkopen : Sorry back-up is mislukt. Ja wist ik ook niet, weet ook niet waar het aan lig.

-1
    - haal het marktplaats gedeelte uit het forum, dit past niet en de gemiddelde klant heb hier niks aan.
    - neem nog niemand aan voor support en/of marketing, goed contact met nieuwe of bestaande klant is belangrijk.

tja... das toch hun eigen ding of visie van ondernemen. moeten ze zelf weten.

5. Justin Groot Member
    Reactie geplaatst op: 06-05-2013 om 20:28

.de domein extensie toevoegen, dat zou geweldig zijn. Ik ben pas een half jaar klant, maar deze extensie is voor mij dusdanig belangrijk dat dit reden kan gaan zijn om te zoeken naar een andere reseller hosting.

6. chatuliem Member
    Reactie geplaatst op: 14-06-2013 om 08:54

Een nl versie van DA lijkt me onmogelijk toe. Waarom wordt er eigenlijk geen Plesk geleverd bij Versio? Dat is minstens zo uitgebreid als DA en het is te verkrijgen in het nl.

7. MEEUW Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2013 om 19:16

We hebben al vaker positief willen bijdrage aan versio en hun service, ideeen. Als bedrijf zijnde zou ik erg blij zijn met active klanten en feedback.... maarja versio reageer niet eens....

8. Funnos Member
    Reactie geplaatst op: 26-06-2013 om 16:30

@Meeuw, Moet je eens kijken hoe snel ze reageren als je dit in een (mindere) review op een externe site plaatst ... ;-)

9. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 28-08-2013 om 03:37

"chatuliem op 14-06-2013 om 08:54
    Een nl versie van DA lijkt me onmogelijk toe"
    hoezo onmogelijk?
    @iedereen dat DA NL wil
    http://www.webhostingtalk.nl/directadmin/180288-nederlands-taal-pakket-voor-directadmin-geupdate-naar-v1-43-3-a.html

10. zaza Member
    Reactie geplaatst op: 11-11-2014 om 22:50

+1 laat iedereen zijn wenslijst toevoegen.

Mobiele websie met apps is handig.
    Waarom doet versio niet als de banken. Nieuw ingeschreven eenmanszaak 1 jaar lang met cloudbox sponseren.