1. Thomas Seev Member

Apache en Mysql updaten

Topic geplaatst op: 08-10-2013 om 18:46

Goedeavond,

is het mogelijk om Apache en Mysql te updaten naar de huidige versie?
    Mijn scripts werken waarschijnlijk niet omdat er verouderde versies actief zijn (in xampp werkt het namelijk wel)

Als dit mogelijk is,
    zal u dan kunnen uitleggen hoe ik dit doe?

Alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

Thomas

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-10-2013 om 19:06

Hallo, op shared hosting servers kan je dit als klant niet zelf updaten. Welke scripts gebruik je exact en welke foutmeldingen krijg je te zien?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Thomas Seev Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2013 om 19:16

Vanmiddag sprak ik via de chat een werknemer van Versio,

Ik vroeg of het mogelijk was om een database extern te benaderen, hij zei mij dat dit mogelijk was en je dit in de database kon aanzetten.

Nu heb ik vanmiddag dus een hostpakket en een domein gekocht en ben ik aan de slag gegaan.

Ik heb bij Access hosts mijn Nameserver 1 IP ingevuld.

Toch krijg ik de volgende foutmelding bij het extern benaderen van de mysql database:

Fatal error: Call to undefined function mysql_connect_error() in/home/(MIJN-INLOGNAAM)domains/(MIJN-SITE)/public_html/vote/install/process.php on line 1

-----------------------------

Ik heb een game online staan, waarin spelers kunnen voten.

dit doen ze op de website, en als ze dan online komen dan krijgen ze een soort van 'reward' omdat ze hebben gevote.

Als ik xampp op local host draai, dan krijg ik geen foutmeldingen, dus als het goed is ligt het niet aan de codes maar aan mysql op zich.

Ik zet mijn database codes daarom ook in een file van mijn game en de game roept deze database dan als het ware op.

Helaas krijg ik een voor mij onbekende foutmelding..
    Is er een mogelijkheid op deze functie "aan te zetten" ?

-----------

Hopend dat ik voldoende heb geinformeerd

Vond u dit antwoord nuttig?