1. HugoZonderland Member

MySQL User 'xx' has exceeded the ..

Topic geplaatst op: 05-10-2013 om 11:32

Ik was vanochtend bezig met wat onderhouds werkzaamheden aan 2 Wordpress websites. Hierbij was ik bezig met het opschonen van allerlei concept berichten die via een RSS geposter geplaatst zijn. Dit zijn geen hele grote websites maar het begon mij op te vallen dat de websites beiden niet meer bereikbaar zijn. Daarop ben ik de Apache Error Log gaan raadplegen waar dit ineens instond:

WordPress databasefout User 'xxxx' has exceeded the 'max_questions' resource

En bij een andere website:

WordPress databasefout MySQL server has gone away bij query select count(*) as cnt from wp_wfStatus gemaakt door do_action_ref_array, call_user_func_array, wordfence::dailyCron, wfDB->querySingle

Daarnaast kan ik ook niet meer in mijn phpMyAdmin paneel. Dit heeft te maken met het aantal queries dat verrstuurd is per uur. Deze beiden websites zijn nu onbereikbaar wat ik persoonlijk onacceptabel vind. Staat die  questions waarde dan zo laag? Ik heb nog geen 400 concept berichten verwijderd. Levert dat dan zoveel MySQL verkeer op?

2. gupper Member
    Reactie geplaatst op: 05-10-2013 om 21:59

HIer de zelfde issues.

Kan iemand hier meer duidelijkheid over geven ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeroen Herrie Member
    Reactie geplaatst op: 05-10-2013 om 22:41

Ook voorgehad de afgelopen dagen met een phpbb forum en WP website

4. HugoZonderland Member
    Reactie geplaatst op: 07-10-2013 om 11:23

Ik ben dan ook benieuwd wat Versio hierop te melden heeft.

5. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 07-10-2013 om 13:30

Dit is inderdaad gekomen door een update, test het s.v.p na mijn post of u er nog last van heeft.

6. HugoZonderland Member
    Reactie geplaatst op: 12-10-2013 om 15:17

Zojuist 191 berichten verwijderd en de website draaide nog door. Lijkt weer te werken. Mocht er iets veranderen dan hoort u dat weer!

7. Stefan Van Der Horst Member
    Reactie geplaatst op: 12-10-2013 om 17:20

Heb precies dezelfde fout gehad het afgelopen uur...