1. Lemois Duparte Member

Domein notatie is onjuist (code: 010002)

Topic geplaatst op: 30-12-2011 om 10:56

Hi,

ben net klant geworden bij versio, en heb een domeinnaam besteld. Het gaat om een éénletterig .ws domein, die ik wilde gebruiken voor een linkverkortende website. De betaling ging goed, maar in plaats van een mailtje dat ze het domeinnaam succesvol hadden geregistreerd, kreeg ik een mailtje met de volgende foutcode:
    Domein notatie is onjuist (code: 010002)

Meestal, bij andere bedrijven is het zo dat het aanmelden van een account binnen 1 uur is geregeld. Hier bij versio staat m'n domein al 24 uur op inactief. Vandaar dat ik me afvroeg wat jullie hiervan dachten. Komt dit wel nog vanzelf goed?

Groetjes van Kayle

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-12-2011 om 11:15

Het is niet mogelijk om .WS domeinnamen met minder dan 3 letters te bestellen, je kunt contact opnemen met billing@versio.nl voor de creditatie.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Lemois Duparte Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2011 om 15:25

Hmm, jammer dat ze dat niet eerder gemeld hadden. Ik had namelijk i.ws besteld, die was namelijk vrij. alle andere [x].ws domeinen zijn namelijk wel bezet. Is er dan een andere extensie die maar een enkele letter accepteren?

4. NySk Member
    Reactie geplaatst op: 18-06-2012 om 02:25

Ik heb hetzelfde probleem, zou handiger zijn dat dit voor afrekenen gemeld word dat dit niet mogelijk is. Vond het al raar dat zoveel korte .ws namen nog vrij waren maar omdat alles gewoon doorliep heb ik o.ws besteld.

5. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-06-2012 om 09:44

Dat is inderdaad erg vervelend en daar zou inderdaad een check op gebouwd moeten worden. Ik zal het doorsturen.