1. jan van veen Member

E mail verandering

Topic geplaatst op: 21-09-2013 om 11:51

Hallo allemaal hier.
    Ongeloofelijk wat ik mee maak.
    Al 2 dagen geemmer over een klein foutje e mail verandering.
    ik had me aangemeld bij deze site voor een Domein naam met webruimte om een website te gaan starten.
    zo gezegt zo gedaan de boel besteld en betaald via ING
    Ik kwam er achter dat er een foutje zat in het e mail adres dat ik had op gegeven.
    Ik maakte daar melding van en toen begon het gedonder.
    Na 5 chats met onder andere Wesley die vroeg om mijn ID ik een foto van mijn paspoort gemaakt en door gestuurd en met het corpsondentie nr er bij wat jet ltijd er bij krijgt als je met Versio corspondeer toen kreeg ik een berichtje dat de naam niet klopte,ik weer boos ik vertelde hem dat dit klopte omdat ik mijn prive mail niet wil gebruiken op mijn website daar had ik dus een hotmail voor aangemaakt namelijk ( eerst het foute) janvanveen@hotmail.nl hier maakte ik een foutje. ik vertelde hem dat het (nu het goede) janvanveen01@hotmail.nl moet zijn.
    Ik snap de veiligheid maar als je toch je ID en de betaling gegevens door stuur met het bedrag dan moet het toch klaar zijn lijkt mij.
    Ik wist op een gegeven moment waar dus de fout zat en heb nu dus kunnen inloggen met janvanveen vandaar dat ik nu deze Topic kan maken
    Ik vroeg ze ook of ik ze kon bellen dat kon dus niet.
    Iemand enige ervaring hier mee.
    En wat verder te doen geld terug vragen misschien ??
    Ik wil aan mijn website gaan bouwen.
    Hoor graag van juliie.

Gr Jan

2. jan van veen Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2013 om 19:05

Hallo allemaal.
    het probleem is opgelost vraag alleen niet hoe.
    Maar ok het is nu klaar.
    Met dank aan fabien

Vond u dit antwoord nuttig?