1. Eline Huizenga Member

Verhuizing domeinnaam NL

Topic geplaatst op: 21-09-2013 om 02:32

Hallo,
    Ik heb net een domeinnaam (.nl) verhuist, maar ik vraag mij af hoelang het duurt voor deze zichtbaar is in het klantenpaneel? Ik weet dat ik vroeg ben, maar vroeg het me gewoon af.

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-09-2013 om 04:55

Hallo, een .nl domein verhuizen gebeurt realtime nadat de betaling is ontvangen. De verhuizing kan ingezet worden via uw domeinnamen -> verhuizingen in het klanten paneel.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Faissal Laassairi Member
    Reactie geplaatst op: 22-09-2013 om 15:15

Ik heb precies hetzelfde probleem. een domein naam verhuist naar hier (versio). Joomla geinstaleerd enz. maar bij het bezoeken van de site krijg ik de melding " Oeps! google chrome kan www.....nl niet vinden" Duurt dat verhuizen zolang of ik heb toch nog iets vergeten. Hoelang duurt dat normaal gesproken.

4. CasperK Member
    Reactie geplaatst op: 25-09-2013 om 08:33

Ik heb exact hetzelfde probleem: Ik heb gisteren mijn .nl-domeinnaam naar Versio verhuisd, Joomla geinstalleerd en de website is compleet "verdwenen". Ook inloggen op de backend van Joomla is daardoor niet mogelijk.
    Ben ik gewoon te ongeduldig, of heb ik iets fout gedaan?

5. Thea De Boer Member
    Reactie geplaatst op: 27-09-2013 om 17:51

Is het probleem al opgelsot ?? 

Ik heb namelijk hetzelfde probleem 

6. VSC Member
    Reactie geplaatst op: 03-10-2013 om 19:23

Dit heb ik met wordpress na de verhuizing afgelopen dinsdagavond. Enkel een wit scherm en alles al gedaan wat google aanbood.
    Ik moet met onze voetbal vereniging site meer dan 1000 leden informeren. Er is nog steeds geen beeld.

Krijg niet echt snel hulp maar enkel van het kastje naar de muur met beperkte hints. Ik raad mensen al jaren Versio aan maar nu het klantenbestand al bijna 50k is begin ikzelf nu te twijfelen.

7. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-10-2013 om 20:24

Beste Eline,

Zodra een domeinnaam registreerd is en de betaling is verwerkt kan het een aantal minuten voordat dit in het klanten paneel is verwerkt. Het heeft enige tijd nodig om te registeren en te verwerken in onze systeem.